Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #1 Skrevet 21. november 2013 Redd jeg kan være gravid.. Men samtidig så tror jeg ikke jeg er det! Beklager detaljene! Har ligget veldig jevnt med syklus på 31 dager. (mensen dukket alltid opp på dag 31) Forrige måned kom den først på dag 34, men var minimalt med blødninger. Etter ca to uker fikk jeg noe som lignet på mensen igjen, men kun små doser om gangen og dette var mørkt. Varte noen dager, 3-5 dager ca.. Hva dette var vet jeg ikke.. Men nå.. Er i dag på dag 36 og ingen tegn til mensen! Følt det siden dag 30 at nå kommer den, nei nå har den kommet ol. Men ikke kommet.... Vet ikke om jeg tør ta en test, med frykt for utfallet. Hvor lenge burde jeg vente før jeg undersøker det videre? Hilsen usikker.. Anonymous poster hash: 3f723...9dc
SophiesMum<3 Skrevet 21. november 2013 #2 Skrevet 21. november 2013 Du må nesten bare ta en test. Det er mitt eneste råd. Så får du evt oppsøke lege/amathea dersom du er gravid og ønsker hjelp til å få orden på tankene dine :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Jeg føler sånn med deg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver.... Må innrømme jeg ikke tør å ta testen pga utfallet, da jeg ikke er sammen med han som da evt er faren til barnet. Har gått litt lenger enn deg og mange symptomer. Kanskje vi rett og slett bare skulle gått til innkjøp av en test el to begge to den dag idag? - og ikke leke struts :-) Masse gode tanker og beste ønsker.. Anonymous poster hash: 432d6...6a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #4 Skrevet 21. november 2013 Hva er værst, fortrenge det til det blir umulig å bortforklare/ det kommer en baby eller ta en test, ha et valg og evt være forberedt? Ta en test, mulig det er stress som klusser med syklusen. Anonymous poster hash: 3ad57...cfb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #5 Skrevet 21. november 2013 Jeg føler sånn med deg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver....Må innrømme jeg ikke tør å ta testen pga utfallet, da jeg ikke er sammen med han som da evt er faren til barnet. Har gått litt lenger enn deg og mange symptomer. Kanskje vi rett og slett bare skulle gått til innkjøp av en test el to begge to den dag idag? - og ikke leke struts :-) Masse gode tanker og beste ønsker.. Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Er i nesten samme båt da! For min kjære ønsker seg ikke barn... Ønsker deg masse lykke til!!! Og jeg er enig med deg, burde nok få tatt en test.. Tross frykten for utfallet! Håper det ordner seg for deg, samme hva testen viser! HI Anonymous poster hash: 3f723...9dc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #6 Skrevet 21. november 2013 Til hi og den andre over her.. Altså... Mener ikke å være frekk eller krass nå. Men om dere frykter at dere er gravide (skriver frykter da det ikke virker som det ville vært en gladnyhet) så MÅ dere jo finne ut av det! Det er 12 ukers abortgrense her i landet så hvis dere går for en abort så kan dere jo ikke drøye i det vide og brede. Jeg tenker det må være bedre å få det utført så tidlig som mulig. Om dere er i fornektelse ved å ikke tørre å teste (i tillegg til at dere ikke ønsker barnet) så vil det snart være for sent og dere MÅ beholde! Men ta en test, og skulle den være positiv så snakk med Amathea, der er det god hjelp å få uavhengig av om dere velger å beholde eller ikke.. Lykke til, skal krysse fingrene for det resultatet dere ønsker Anonymous poster hash: 820ca...6cd
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #7 Skrevet 21. november 2013 Til hi og den andre over her.. Altså... Mener ikke å være frekk eller krass nå. Men om dere frykter at dere er gravide (skriver frykter da det ikke virker som det ville vært en gladnyhet) så MÅ dere jo finne ut av det! Det er 12 ukers abortgrense her i landet så hvis dere går for en abort så kan dere jo ikke drøye i det vide og brede. Jeg tenker det må være bedre å få det utført så tidlig som mulig. Om dere er i fornektelse ved å ikke tørre å teste (i tillegg til at dere ikke ønsker barnet) så vil det snart være for sent og dere MÅ beholde! Men ta en test, og skulle den være positiv så snakk med Amathea, der er det god hjelp å få uavhengig av om dere velger å beholde eller ikke.. Lykke til, skal krysse fingrene for det resultatet dere ønsker Anonymous poster hash: 820ca...6cd Takk for puffet og "kritikk" ( selv om jeg ikke tolker det sånn) Klar for avreise til apoteket nå... Og nei jeg er ikke redd om jeg er gravid, for det takler jeg. Mest redd for hva evt barnefaren kommer til å si... Anonymous poster hash: 432d6...6a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #8 Skrevet 21. november 2013 Jeg føler sånn med deg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver....Må innrømme jeg ikke tør å ta testen pga utfallet, da jeg ikke er sammen med han som da evt er faren til barnet. Har gått litt lenger enn deg og mange symptomer. Kanskje vi rett og slett bare skulle gått til innkjøp av en test el to begge to den dag idag? - og ikke leke struts :-) Masse gode tanker og beste ønsker.. Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Er i nesten samme båt da! For min kjære ønsker seg ikke barn... Ønsker deg masse lykke til!!! Og jeg er enig med deg, burde nok få tatt en test.. Tross frykten for utfallet! Håper det ordner seg for deg, samme hva testen viser! HI Anonymous poster hash: 3f723...9dc Tusen takk ;-) Fikk en puff bak her nå, så får komme meg på apoteket. Håper det ordner seg for deg også, uansett hva testen viser hos deg :-) Anonymous poster hash: 432d6...6a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #9 Skrevet 21. november 2013 Må bare skyte inn igjen jeg - Etter jeg fikk litt mer motivasjon av dere over, så fikk jeg dratt og kjøpt testen. Kom meg hjem, nervøs og puls sikkert 160. Hva skal jeg si....Den var VELDIG POSITIV!!!! Så nå må jeg snakke med barnefaren som jeg ikke er sammen med..Urk... Anonymous poster hash: 432d6...6a9
GeeGee Skrevet 21. november 2013 #10 Skrevet 21. november 2013 (endret) Må bare skyte inn igjen jeg - Etter jeg fikk litt mer motivasjon av dere over, så fikk jeg dratt og kjøpt testen. Kom meg hjem, nervøs og puls sikkert 160. Hva skal jeg si....Den var VELDIG POSITIV!!!! Så nå må jeg snakke med barnefaren som jeg ikke er sammen med..Urk... Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Først; gratulerer så mye med graviditeten! Men jeg skjønner at dette er en veldig vanskelig situasjon når du ikke er sammen med barnefaren. Men hvis du ønsker, kan du få dette til uansett! Lykke til, uansett hva du velger! Endret 21. november 2013 av GeeGee
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Må bare skyte inn igjen jeg - Etter jeg fikk litt mer motivasjon av dere over, så fikk jeg dratt og kjøpt testen. Kom meg hjem, nervøs og puls sikkert 160. Hva skal jeg si....Den var VELDIG POSITIV!!!! Så nå må jeg snakke med barnefaren som jeg ikke er sammen med..Urk... Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Først; gratulerer så mye med graviditeten! Men jeg skjønner at dette er en veldig vanskelig situasjon når du ikke er sammen med barnefaren. Men hvis du ønsker, kan du få dette til uansett! Lykke til, uansett hva du velger! Takk for det :-) Temmelig skrekkblandet fryd. Fordi vi har datet og er egentlig veldig like både hva vi ønsker og verdigrunnlag. Da snakket vi om både det om å bygge hus, barn og alt det der.... Så dette kan jo bli skremmende/ spennende...Jeg er jo voksen (31år) til å klare dette, men alt er jo bedre en er to. Anonymous poster hash: 432d6...6a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Til hi og den andre over her.. Altså... Mener ikke å være frekk eller krass nå. Men om dere frykter at dere er gravide (skriver frykter da det ikke virker som det ville vært en gladnyhet) så MÅ dere jo finne ut av det! Det er 12 ukers abortgrense her i landet så hvis dere går for en abort så kan dere jo ikke drøye i det vide og brede. Jeg tenker det må være bedre å få det utført så tidlig som mulig. Om dere er i fornektelse ved å ikke tørre å teste (i tillegg til at dere ikke ønsker barnet) så vil det snart være for sent og dere MÅ beholde! Men ta en test, og skulle den være positiv så snakk med Amathea, der er det god hjelp å få uavhengig av om dere velger å beholde eller ikke.. Lykke til, skal krysse fingrene for det resultatet dere ønsker Anonymous poster hash: 820ca...6cd Takk for puffet og "kritikk" ( selv om jeg ikke tolker det sånn) Klar for avreise til apoteket nå... Og nei jeg er ikke redd om jeg er gravid, for det takler jeg. Mest redd for hva evt barnefaren kommer til å si... Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Neida, var ikke kritikk, bare litt tøff kjærlighet Gratulerer med positiv test og lykke til videre Dette kommer til å ordne seg på en eller annen måte. Dette klarer du! Anonymous poster hash: 820ca...6cd
GeeGee Skrevet 21. november 2013 #14 Skrevet 21. november 2013 Må bare skyte inn igjen jeg - Etter jeg fikk litt mer motivasjon av dere over, så fikk jeg dratt og kjøpt testen. Kom meg hjem, nervøs og puls sikkert 160. Hva skal jeg si....Den var VELDIG POSITIV!!!! Så nå må jeg snakke med barnefaren som jeg ikke er sammen med..Urk... Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Først; gratulerer så mye med graviditeten! :)Men jeg skjønner at dette er en veldig vanskelig situasjon når du ikke er sammen med barnefaren. Men hvis du ønsker, kan du få dette til uansett! Lykke til, uansett hva du velger! Takk for det :-) Temmelig skrekkblandet fryd. Fordi vi har datet og er egentlig veldig like både hva vi ønsker og verdigrunnlag. Da snakket vi om både det om å bygge hus, barn og alt det der....Så dette kan jo bli skremmende/ spennende...Jeg er jo voksen (31år) til å klare dette, men alt er jo bedre en er to. Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Å, jeg trodde barnefaren var en eks, ikke en du kanskje ville bli kjæreste (eller mer) med. Da er det jo sjans for at graviditeten kan føre dere sammen Men dere må jo uansett finne av hva dere vil gjøre, sammen. Spennende tid du har foran deg
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #15 Skrevet 21. november 2013 Må bare skyte inn igjen jeg - Etter jeg fikk litt mer motivasjon av dere over, så fikk jeg dratt og kjøpt testen. Kom meg hjem, nervøs og puls sikkert 160. Hva skal jeg si....Den var VELDIG POSITIV!!!! Så nå må jeg snakke med barnefaren som jeg ikke er sammen med..Urk... Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Først; gratulerer så mye med graviditeten! :)Men jeg skjønner at dette er en veldig vanskelig situasjon når du ikke er sammen med barnefaren. Men hvis du ønsker, kan du få dette til uansett! Lykke til, uansett hva du velger!Takk for det :-) Temmelig skrekkblandet fryd. Fordi vi har datet og er egentlig veldig like både hva vi ønsker og verdigrunnlag. Da snakket vi om både det om å bygge hus, barn og alt det der....Så dette kan jo bli skremmende/ spennende...Jeg er jo voksen (31år) til å klare dette, men alt er jo bedre en er to. Anonymous poster hash: 432d6...6a9 Å, jeg trodde barnefaren var en eks, ikke en du kanskje ville bli kjæreste (eller mer) med. Da er det jo sjans for at graviditeten kan føre dere sammen Men dere må jo uansett finne av hva dere vil gjøre, sammen. Spennende tid du har foran deg Tiden vi datet oppførte vi oss som om vi var kjærester da. :-) Så dette kan bli spennende...Merker at jeg egentlig synes synd på han stakkars...Tenk om han føler jeg har ødelagt livet hans...Skal sies han er 35 år, veldig skikkelig og fornuftig, så håpe på det beste, men frykte det verste. Tusen takk iallfall :-) Anonymous poster hash: 432d6...6a9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #16 Skrevet 21. november 2013 Si i fra hvordan det gikk, da:) Anonymous poster hash: 7ac43...db9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #17 Skrevet 21. november 2013 Si i fra hvordan det gikk, da:) Anonymous poster hash: 7ac43...db9 Det lurer jeg også veldig på. Hadde vært hyggelig å endelig få en slik historie med et positivt utfall :-) Anonymous poster hash: abd23...13c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #18 Skrevet 22. november 2013 Si i fra hvordan det gikk, da:) Anonymous poster hash: 7ac43...db9 GRATULERER!! Jeg fikk mensen sent i går, så jeg trenger ikke et besøk på apoteket! :/ litt blandet følelse.. Men ønsker deg masse lykke til og håper å få lese hvordan det gikk når du fortalte den kommende barnefaren om lille spiren! håper det blir dere to!! HI Anonymous poster hash: 3f723...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå