Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jenta på 3,5 år sier at hun kastet en klinkekule på gulvet som Schæfer-gutten vår spiste. Så det ikke selv å lurte på om jeg skal kaste meg i bilen å kjøre 2 timer til nærmeste veterinær, men har ikke barnevakt. Ser bare ikke for meg at en klinkekule er farlig, hva mener dere?? Hvis det er farlig kjører jeg med en gang, virker ikke som hunden har det vondt. Anonymous poster hash: becc0...b24
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ring dyrlegevakten å hør med dem. Anonymous poster hash: 58d9c...15a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Helt sikkert ikke farlig,men følg med på avføringen hans de neste to dagene og se godt etter om kulen kommer ut igjen. Om ikke du finner den så ring dyrelegen så tar de røngten av hunden og ser om den sitter fast et sted. Hunden vår spiste en gang en hel sånn liten porsjonsboks med leverpostei,altså hele boksen, den kom ut igjen den normale veien etter et par døgn. Men følg med på almenntilstanden til hunden bare. Anonymous poster hash: ecbe3...e77
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Er neppe farlig, men jeg hadde tatt en telefon til veterinær for å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: ffbd2...56f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Klinkekuler er nærmest formet for å komme ut bakveien, så det går helt sikkert fint. Ser du den ikke i løpet av et par dager, så ville jeg ringt veterinær. Hvis du ringer dem nå, kommer de sannsynligvis til å be deg vente og se. Å operere denslags ut av fordøyelsessystemet er risikabelt, så det vil de helt sikkert unngå hvis de kan. Anonymous poster hash: 21378...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå