Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Hos meg....!! får kjøpe kur til hele familien i morgen! Men hva med lille på 1,5, kan han gå i barnehagen i morgen da? Har ikke sett noe på ham, men han er eneste barnet her, så jeg blir jo ikke veldig overrasket om det kommer fra ham... Anonymous poster hash: 8016d...a04
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Nei, du må vente til fredag.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Selv om jeg ikke har sett noe på ham? Anonymous poster hash: 8016d...a04
mamma_til_gutt Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Sikkert best å ha barnet hjemme for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå