Gå til innhold

Ville dere sjekket denne kulen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten kul i brystet som kan synes litt utenpå. Den er på innsiden, men ikke langt inne liksom. Jeg kan skimte at den er mørk, grå/blålig. Den er helt hard og fast, og er på samme plass hele tiden. Virker som den er helt rund. Som sagt ganske liten, og jeg kjenner jeg ikke er så veldig fristet til å gå til legen når jeg er tipp topp ellers. Ingenting som tyder på at det kan være kreft liksom. Er helt frisk og har ingen symptomer. Kanskje litt ekstra trøtt, men det kommer av jernmangel. Hva mener dere? Virker den helt ufarlig? :) 

Anonymous poster hash: 333ab...442
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en fettkul? Min mor har hatt sånne litt her og der, det er i allefall helt ufarlig har jeg skjønt..

Men er jo ikke verre enn å ta en tur til legen :) har hørt at svulster er litt mer ujevne jeg..

Anonymous poster hash: 51e77...ff2

Skrevet

Slike kuler skal sjekkes av lege uansett!!!

Hvis du ikke sjekker den vil du trolig gå og lure. Og hvis det skulle være kreft så bør det oppdages så tidlig som mulig!!

Når det er sagt, jevne kuler som ikke sitter fast i hud/underlag og som er bevegelige er sjeldent farlige.

Fargen er jeg mer usikker på, men tror ikke det er noe tegn til kreft i seg selv.

Kom deg til legen og få unna den sjekken! :)

Anonymous poster hash: d8d84...9f9
Skrevet

Alle kuler som ikke skal være der bør sjekkes. Den er nok mest sannsynlig ikke farlig, men det vet du ikke før du har sjekket den.

Skrevet

Sant det at jeg vil gå å lure :P Nå sitter kulen helt fast da, men er ikke ujevn. Hater å gå til legen, spesielt for å sjekke slike ting. Jaja, har hatt den i 2 mnd nå så får vel ringe i morgen. Takk for svar. HI

Anonymous poster hash: 333ab...442
Skrevet

Nyoppdagede kuler skal alltid sjekkes. Kuler som er harde og ikke-bevegelige er ofte de skumle og som man må få undersøkt. Var selv til ultralyder og mammografi etter funn av kul i armhulen, fant ikke noe galt og fikk beskjed om at bevegelige og myke kuler er de fredlige kulene og et godt tegn.

Ring og bestill time hos lege, bedre med en sjekk for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...