Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Sendte link til samboern som er på jobb og skrev: "vi må ikke være sint rundt lillegutt (på 6mnd)." Og la ved link til et skriv inn her mld hvordan babyer reagerer og kan få problemer siden pga krangling. Problemet er bare at jeg sendte det til hele familien (samboer, mamma, pappa, søsteren og broren min) Flaut!! Anonymous poster hash: 1dfd8...15c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Ville tenkt at dere kranglet så mye og hadde et så dårlig forhold at det gikk utover barnet.... også ville jeg syntes synd på barnet og følgt med litt fremover. Anonymous poster hash: 55a89...ffd
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Men hvorfor sendte du den til hele familien??? Anonymous poster hash: 1af8a...3f5
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Næh... bare lat som du mente å sende til alle. Si at du selv ble overrasket over hvor mye de bittesmå får med seg, og at det kan være greit å ha avtale om det med alle selv om det ikke akkurat pågår noen konflikter nå.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Enig med musemor. Jeg kunne faktisk funnet på å sende en slik sms til hele familien, uten at jeg og samboer engang kranglet mye foran barnet. Anonymous poster hash: a6325...4d6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Næh... bare lat som du mente å sende til alle. Si at du selv ble overrasket over hvor mye de bittesmå får med seg, og at det kan være greit å ha avtale om det med alle selv om det ikke akkurat pågår noen konflikter nå. Det var faktisk en veldig god ide! Har faktisk måttet sagt i fra til to i familien om å roe ned et par ganger. Temperamentet er så stort til tider, selv i en vanlig samtale at det er lett å tolke det som amper stemning. Men må bare skyte inn at vi krangler ikke mye nei, men mannen leser så lite om relevant stoff til babyen så av å til sender jeg nyttig info. Feilen var at den ble sendt i den mld som jeg tidligere hadde sendt bilder av babyen til hele gjengen HI Anonymous poster hash: 1dfd8...15c
LeTwinsA Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Hadde du vært i min familie og det var din førstefødte - vill ejeg tenkt du var litt småhysterisk. men sagt meg enig i det.... Er forresten helt enig i det, og har sagt det til mannen min også at jeg ikke ønsker at vi krangler og er sinte foran barna...
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Næh... bare lat som du mente å sende til alle. Si at du selv ble overrasket over hvor mye de bittesmå får med seg, og at det kan være greit å ha avtale om det med alle selv om det ikke akkurat pågår noen konflikter nå. Det var faktisk en veldig god ide!Har faktisk måttet sagt i fra til to i familien om å roe ned et par ganger. Temperamentet er så stort til tider, selv i en vanlig samtale at det er lett å tolke det som amper stemning. Men må bare skyte inn at vi krangler ikke mye nei, men mannen leser så lite om relevant stoff til babyen så av å til sender jeg nyttig info. Feilen var at den ble sendt i den mld som jeg tidligere hadde sendt bilder av babyen til hele gjengen HI Anonymous poster hash: 1dfd8...15c Men da er det jo enkelt da. Ikke noe å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Næh... bare lat som du mente å sende til alle. Si at du selv ble overrasket over hvor mye de bittesmå får med seg, og at det kan være greit å ha avtale om det med alle selv om det ikke akkurat pågår noen konflikter nå. Signerer denne! Det ordner seg. Anonymous poster hash: 1221c...b4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå