Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 I de siste dagen har jeg hatt flere korte svimmelhetsanfall som vare i noen sekunder. Under disse snurrer hele rommet rundt. Jeg er ikke dårlig verken før eller etter så disse anfallene kommer helt ut av det blå. Noen som har opplevd det samme. Det var litt skummelt da dette skjedde under en sykkeltur Er ikke gravid Anonymous poster hash: ee051...bc3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Har du drukket lite i det siste?Har du spist lite i det siste?Har det skjedd når du har vært veldig andpusten eller varm?Har det skjedd når du evt skulle være snar å reise deg opp? Blodtrykksfall...Kan være mange årsaker. Klarer du å se at de har noen sammenheng, eller kommer de bare plutselig?Pleier å ha det akkurat likt, og veldig ofte faller jeg i gulvet i samme slengen. Anonymous poster hash: 6e6ff...3f4
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Har du drukket lite i det siste?Har du spist lite i det siste?Har det skjedd når du har vært veldig andpusten eller varm?Har det skjedd når du evt skulle være snar å reise deg opp? Blodtrykksfall...Kan være mange årsaker. Klarer du å se at de har noen sammenheng, eller kommer de bare plutselig?Pleier å ha det akkurat likt, og veldig ofte faller jeg i gulvet i samme slengen. Anonymous poster hash: 6e6ff...3f4 Det kommer helt plutselig. Å nei på alle spørsmålene Anonymous poster hash: ee051...bc3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Har du tilfeldigvis kikket til siden like før anfallene? Da kan det være krystallsyke.. Anonymous poster hash: 7d0cd...0ad
smet Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Låsning i rygg eller nakke? Eg har i perioder slike tilfeller, har vore på utallige kontroller og sjekker, og konklusjoenen er at det berre er sann..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Har du tilfeldigvis kikket til siden like før anfallene? Da kan det være krystallsyke.. Anonymous poster hash: 7d0cd...0ad Jo jeg har det. Har en søster med krystallsyken men, vet lite om det er det arvelig Anonymous poster hash: ee051...bc3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Har du tilfeldigvis kikket til siden like før anfallene? Da kan det være krystallsyke.. Anonymous poster hash: 7d0cd...0ad Jo jeg har det. Har en søster med krystallsyken men, vet lite om det er det arvelig Anonymous poster hash: ee051...bc3 Ta deg en tur til legen og be om å bli sjekket for krystallsyken. Det er relativt enkle grep som kan fjerne svimmelheten relativt raskt.. Det er verdt en sjekk i hvert fall:) Anonymous poster hash: 7d0cd...0ad
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Har også sånne svimmelanfall, finner ikke ut noe hos lege, så er sikkert bare sånn her og.. Men jeg har alltid hatt mye trøbbel med øret, så jeg tror det har med balanseorganet å gjøre. Kan jo være noe sånt hos deg og? Anonymous poster hash: a9699...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå