Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Sitter her stor og tjukk og fikk Mammabladet i posten i dag. Der var det en en annonse der du kunne gi 200 kr,- til Kirkens Nødhjelp tror jeg det var. Det var en fødselsannonse der det var bildet av mor og barn, med teksten noe a`la "Kari og Pål fikk en skjønn gutt. Begge to overlevde!" Den var egentlig veldig fin og mamma-hormontroll begynte å grine... Når jeg sitter her og klager på få kontroller, så må vi bare huske på hvor heldige vi egentlig er. Jordmødre og leger er klare til å hjelpe oss dersom noe skulle skje. Skal aldri klage mer.... Anonymous poster hash: 50253...79c
*Miss Marple* Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Noen ganger trenger vi å få hjelp til å få rett fokus. Men det er lov å klage litt selv om vi bor i verdens beste land også å gå gravid kan være tungt og vondt og da hjelper det lite at det er mange som har det mye verre. Men en realitychek har de færreste vondt av.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Tenkt at det er så farlig for kvinner å føde! Det er helt fryktelig å tenke på. Har hørt at dødsfall ved fødsel er viktigste dødsårsak for jenter under 20 i Afrika. Anonymous poster hash: 50253...79c
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Tenkt at det er så farlig for kvinner å føde! Det er helt fryktelig å tenke på. Har hørt at dødsfall ved fødsel er viktigste dødsårsak for jenter under 20 i Afrika. Anonymous poster hash: 50253...79c Skjerp deg! Snakk om å være ond! Ta deg sammen og voks opp. Er ikke snilt å sitte å si slike ting til noen som er gravid og ikke føler seg tipp topp til det de har i vente. Anonymous poster hash: 21f1c...71a
Gjest cd0da Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Tenkt at det er så farlig for kvinner å føde! Det er helt fryktelig å tenke på. Har hørt at dødsfall ved fødsel er viktigste dødsårsak for jenter under 20 i Afrika. Anonymous poster hash: 50253...79c Skjerp deg! Snakk om å være ond! Ta deg sammen og voks opp. Er ikke snilt å sitte å si slike ting til noen som er gravid og ikke føler seg tipp topp til det de har i vente. Anonymous poster hash: 21f1c...71a Mulig jeg ikke legger sammen to og to siden jeg er trøtt og syk, men hva var så ondt med den kommentaren? Leste ikke noe spydig i den jeg
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Ser ikke helt grunnen til at den kommentaren er slem? Er jo velkjent at den hyppigste dødsårsaken i 3 verden er bla fødsel, hver 5 kvinne dør i barsel. Her i landet er det derimot trygt. Anonymous poster hash: 5d6da...ce6
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 I Norge dør 5/6 kvinner i barsel hvert år tror jeg det er. Litt forskjell ja... Anonymous poster hash: 91673...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå