sug lut Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Politimann-fikk-sparken-for-andre-gang-7379911.html
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Var det ikke han som skyldte på ungene sine?
sug lut Skrevet 20. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2013 Jo, samt julenissen. En pryd for etaten - nei.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Børn! Eller brenn som de sier på Hedemarken. Møkkamann. Fordi han kalte Stoltenberg et krapyl my ass. Politimenn med besøksforbud er noe vi bør ha litt flere av egt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Snakker vi "enkelte burde beskyttes mot seg selv"? Alternativt spik, spenna gæren?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Snakker vi "enkelte burde beskyttes mot seg selv"? Alternativt spik, spenna gæren? Han ser i alle fall ikke verden sånn som vi andre gjør, og politimesteren har en vendetta gående mot han vistnok. Men noe har han da lært, eller kanskje det ble for mye motbør, han har stengt FBsiden sin. Han hadde flere advarsler fra før. Bla for å ha lagt ut om politisaker i frp dokumenter om jeg ikke husker feil.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 og politimesteren har en vendetta gående mot han vistnok. Jeg tenker jo at det er helt greit for meg om så var tilfelle. Enkelte folk fortjener det. Han her, for eksempel.
Iiiiik Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Han er jo helt vill i sine uttalelser og jeg tenker at han ikke skjønner hva han kan tillate seg i rollen som politimann. Å ha på seg uniform på bildene og deretter uttale seg på den måten om innvandrere og andre svake grupper, viser så dårlig dømmekraft og det reduserer jo tilliten til politiet kraftig. Samtidig er det jo interessant all den tid han vel har skjøttet selve jobben sin bra. Og om han er frisk eller ikke kan man jo også lure på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå