Gå til innhold

Lav og litt åpen livmortapp 13+4! hjeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 13+4. Men jeg har til tider kjent at livmortappen er ganske lavt og litt åpen - kan kjenne at den er åpen med fingeren! Den går opp og ned som i en vanlig syklus. 

Var på UL i uke 10 å så at alt var bra. Hun undersøkte meg også gynekologisk og hun nevnte ikke noe. Jeg har ikke hatt noe vondt i magen og jeg har heller ikke blødd.

Hva skal jeg gjøre? Noen som har opplevd det samme eller vet hvordan det skal være? Står så mye forskjellig på nettet :-(

Anonymous poster hash: cd76e...8ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du skal gjøre? Slutte å kjenne oppi der selv er jo ett sted å starte? Ring og få ny time hos legen hvis du er urolig.

Skrevet

Slutt og grav oppi der.

Anonymous poster hash: 670b7...157

Skrevet

Trenger ikke grave oppi der ettersom den er så langt nede. Jeg var rett og slett ute etter å få høre om noen viste om dette var normalt eller ei :-)

Skrevet

Herregud! Du skal da ikke drive å pelle oppi der da du er gravid!

Jeg er gravid med nr. 3 og har ALDRI pelt oppi der (ikke med hensikt til å kjenne på livmortappen ihvertfall  :P )

Hvem i svarte er det som holder på sånn?

Anonymous poster hash: b444e...9c2
Skrevet

Slutt å grav oppi der. Dersom du ikke er gynekolog eller lege aner du ikke hva du kjenner på eller etter. 

Skrevet

Nå var det først mannen min som oppdaget hvor langt nede den var under sex. Ikke jeg som satt å gravde meg langt opp i høna for å se om noe var galt eller ikke..

Da jeg sto i dusjen her om dagen å vasket meg nedentil la jeg merke til hva han hadde sagt og jeg lurte rett og slett på om jeg kom til å spontanabortere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...