Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Eller.. kanskje ikke hjelpesløs. men litt mindre mobil? Til dere som har hatt det? Hvor lenge varer smertene? Når kan jeg begynne å gjøre noe? Skal opr. i morgen. Full bukplastikk pluss at magemusklene kanskje skal syes sammen. Nå begynner jeg å få panikk. Har ikke ordnet noe til jul...shit... Må hive meg rundt i kveld. haha. Anonymous poster hash: 9fcec...302
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Har en venninne som tok det i fjor, full bukplastikk med sammensying av magemusklene, og hun var sykemeldt i 4 uker. Men var egentlig bare frem til drenene ble tatt hun var veldig stasjonær, man skal jo ikke sette seg til heller av frykt for blodpropp, så det er bare å komme seg opp av sofaen Hun var temmelig redusert første uken, men etter det var det bedring fra dag til dag. Mange som deler erfaringene sine her: http://www.bukplastikk.com/ Anonymous poster hash: bb2df...d74
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Jeh gikk med dren ei uke, og da gikk jeg ikke så langt. Men da de var tatt var det helt ok. Ble sliten i ryggen bare, siden jeg måtte gå bøyd. Anonymous poster hash: 1da72...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå