Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg er ikke så veldig flink med ipad og slikt, men jeg vet at mange får lastet over filmer til ipaden. Vi skal snart ut å fly med toåringen, og det hadde virkelig vært supert om vi kunne fått med favorittfilmene hans. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg går frem for å få dette til? Anonymous poster hash: 187d7...990
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Få inn på iTunes og last ned. Anonymous poster hash: 9a38c...94e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Hvordan gjør jeg det da? Ehh ja, jeg er helt idiot på dette... Anonymous poster hash: 187d7...990
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Hvis du laster ned så kan du overføre den via VLC madiaplayer...da installerer du det på pcen og laster ned appen i app store. Så går du inn på appen på ipaden som kobler seg da til pcen og du kan lete frem den mappen du har filmen i. Da kan du enten se filmen og/eller kopiere den til ipaden. hvis du skal rippe dvder må du først laste ned at program som gjør det, det er bare og google...er flere oppskrifter ute der.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 åh, så smart! Takk Jeg har vlc så da bør det gå greit da kanskje Får teste i dag! Anonymous poster hash: 187d7...990
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Jeg meldte meg inn hos Viaplay. Der får man 1 gratis prøvemåned. Og lastet filmer rett ned på padden. Tror du da beholder filmene i 30 dager. Anonymous poster hash: 69fd3...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå