Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Er gravid i uke 38 med nr. 2 og blir spurt om kynnere hele tiden. Har merket veldig lite til begge svangerskapene, føler nesten det er litt flaut å svare "eeh vet ikke helt" til alle.. Det eneste jeg merker er litt "menssmerter" iblant. Er dette kynnere? Anonymous poster hash: 30f62...1e2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Du kjenner hele magen stramme seg. Blir knallhard over det hele. Jeg har ikke fått smerter o.l ved dette. Er ikke mer enn lett ubehagelig. Anonymous poster hash: 0a0f5...8e0
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Magen blir stram og knallhard. Kjennes ut som om magen snurper seg sammen. Jeg har hatt kynnere fra rundt uke 18 i begge svangerskapene, og kunne etterhvert omtrent ikke ta mer enn fire-fem steg før magen gikk i vranglås... Anonymous poster hash: a48b5...c6b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Ok, takk for svar, da er det det jeg har opplevd når jeg har vært ute og gått tur, har bare tolket det som at jeg er "sliten i magen" Anonymous poster hash: 30f62...1e2
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Jeg fikk kjempetidlig kynnere begge gangene (rundt uke 9). Som de andre skriver her så trekker magen seg sammen til en ball nederst og blir knallhard. I begynnelsen var de ikke vonde hos meg, men nå i uke 30 så kan det være temmelig ekkelt, føles litt som muskelkrampe i leggen. Blir på en måte mer og mer intenst før det til slutt slipper taket. Anonymous poster hash: a1269...8ca
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Hos meg strammer det seg, men det er aldri ubehagelig, eller vondt. Det er nok det du har merket, uten at du har forstått hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå