Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Har fått spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, og det eneste jeg kommer på er en mascara. Trenger derfor litt inspirasjon, og lurer på hva du ønsker deg til jul?
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Gavekort så jeg kan kjøpe meg en bh.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 -vesker (de sorte på HM/Lindex er fine vet jeg, koster en rundt 300 så er ikke så ille pris heller), -skinnvotter med pels inni i sort (også kjedebutikker), - Treningstøy/sportsbh - Sengetøy - Spill (type brett) - Parfyme/gavekort på det - Neglelakker - Skjerf -Eggkoker - Kjeler - Smykker (fra kjedebutikker, ikke gullsmed) - varme sokker Anonymous poster hash: 2fa36...6a7
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Gavekort så jeg kan kjøpe meg en bh. Takk for tips, det var en god ide
sug lut Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Hvis den som spør er kvinne: "alt du selv gjerne vil ha". Hvis den som spør er mann: "alt du vil se meg i."
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 -vesker (de sorte på HM/Lindex er fine vet jeg, koster en rundt 300 så er ikke så ille pris heller), -skinnvotter med pels inni i sort (også kjedebutikker), - Treningstøy/sportsbh - Sengetøy - Spill (type brett) - Parfyme/gavekort på det - Neglelakker - Skjerf -Eggkoker - Kjeler - Smykker (fra kjedebutikker, ikke gullsmed) - varme sokker Anonymous poster hash: 2fa36...6a7 Ah... brettspill og sengetøy var gode ideer Takk!
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Gavekort så jeg kan kjøpe meg en bh. Takk for tips, det var en god ide Ja ikke sant. Skikkelige bher koster jo, og spesielt etter man har fått barn og får litt andre behov enn hva en nylonbh fra billigkjede dekker.
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Hvis den som spør er kvinne: "alt du selv gjerne vil ha". Hvis den som spør er mann: "alt du vil se meg i." Haha, jeg stoler ikke så mye på mannen
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Gavekort så jeg kan kjøpe meg en bh. Takk for tips, det var en god ide Ja ikke sant. Skikkelige bher koster jo, og spesielt etter man har fått barn og får litt andre behov enn hva en nylonbh fra billigkjede dekker. Ja, puppene trenger noe annet nå gitt Da skal jeg faktisk ønske meg gavekort hos Change, de har mye fint.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Ny printer, trenger ikke være en dyr modell. Gavekort på klær Sånn stor blå akematte/madrass som de har i barnehagen til lillejenta Får jo Den superfarta vi voksne og! Anonymous poster hash: a5b08...930
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #11 Skrevet 20. november 2013 Gavekort på hudpleiesalong og/eller Gimle parfymeri (bor i Oslo). En fin, litt stor ring (men ikke nødvendigvis veldig dyr). Lucie Kaas-bollene. Skinnhansker. Bøker. Hjemmestrikket skjerf. Biotherm dusjsåpe. REN Neroli håndkrem. Anonymous poster hash: 914d4...61b
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Ny printer, trenger ikke være en dyr modell. Gavekort på klær Sånn stor blå akematte/madrass som de har i barnehagen til lillejenta Får jo Den superfarta vi voksne og! Anonymous poster hash: a5b08...930 Akematte er jo en kul ide! Aner du hvor man får tak i noe sånt?
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #13 Skrevet 20. november 2013 Gavekort på hudpleiesalong og/eller Gimle parfymeri (bor i Oslo). En fin, litt stor ring (men ikke nødvendigvis veldig dyr). Lucie Kaas-bollene. Skinnhansker. Bøker. Hjemmestrikket skjerf. Biotherm dusjsåpe. REN Neroli håndkrem. Anonymous poster hash: 914d4...61b Bøker er obligatorisk på listen hvert år, så det må jeg få med. Nå må jeg google Lucie Kaas-boller, de har jeg ikke hørt om.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Gavekort på hudpleiesalong og/eller Gimle parfymeri (bor i Oslo). En fin, litt stor ring (men ikke nødvendigvis veldig dyr). Lucie Kaas-bollene. Skinnhansker. Bøker. Hjemmestrikket skjerf. Biotherm dusjsåpe. REN Neroli håndkrem. Anonymous poster hash: 914d4...61b Bøker er obligatorisk på listen hvert år, så det må jeg få med. Nå må jeg google Lucie Kaas-boller, de har jeg ikke hørt om. Veldig fine synes jeg. 50-tallsklassiker i 'ny' drakt. Jeg ønsker meg de hvite med mørkeblå lotusmønster. Anonymous poster hash: 914d4...61b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #15 Skrevet 20. november 2013 Har fått spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, og det eneste jeg kommer på er en mascara. Trenger derfor litt inspirasjon, og lurer på hva du ønsker deg til jul? - Spabehandling - Ting til kjøkkenet, for eksempel en god kniv, en teflonpanne, fine kjøkkenhåndklær, utstyr til å lage makroner osv - smykker - tøfler -pysjamasbukse i flanell - bøker - en fin lue eller skjerf eller vanter - hjemmestrikkede ullsokker! - iskremmaskin -juicepresse - et fint pledd - treningstøy - Ipad - en reise - hjemmelagde ting, som for eksempel hjemmeldaget godis, smykker, serviettringer osv. Anonymous poster hash: fd27f...36e
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #16 Skrevet 20. november 2013 Har fått spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul, og det eneste jeg kommer på er en mascara. Trenger derfor litt inspirasjon, og lurer på hva du ønsker deg til jul? - Spabehandling - Ting til kjøkkenet, for eksempel en god kniv, en teflonpanne, fine kjøkkenhåndklær, utstyr til å lage makroner osv - smykker - tøfler -pysjamasbukse i flanell - bøker - en fin lue eller skjerf eller vanter - hjemmestrikkede ullsokker! - iskremmaskin -juicepresse - et fint pledd - treningstøy - Ipad - en reise - hjemmelagde ting, som for eksempel hjemmeldaget godis, smykker, serviettringer osv. Anonymous poster hash: fd27f...36e Takk for tips om tøfler og et fint pledd, det skal på listen
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #17 Skrevet 20. november 2013 Dette er min ønskeliste i år: Svart veske "diamantøredobber" i sølv Solbriller Treningstøy Ansiktskrem Badeskum Klippekort i svømmehallen Gjestehåndklær Løkkutter Sånn lokk som gjør at det ikke koker over Lykter til å ha på trappa Gavekort på change og kjøpesenter så jeg kan kjøpe meg undertøy/klær Ikke så spennende kanskje... Anonymous poster hash: a0b28...7b7
Subwoofer Skrevet 20. november 2013 #18 Skrevet 20. november 2013 Jeg ønsker meg: Støvler Musikkanlegg Lester Boblebukse Vinterjakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå