Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #1 Skrevet 20. november 2013 Jeg er ikke ny med å tilhøre et nettsamfunn men her inne er jeg ny. Det jeg ser er at det er fryktelig mye mobbing, uthenging av både kjendiser og andre brukere her inne. Det er kanskje lettere å være så stygg når man bare har en skjerm foran seg. Hva er det som får voksne folk til å sitte timesvis på nett og bare være kvalm? Og overfører du de samme verdiene til barna dine? Etter noen uker her inne vil jeg bare takke for meg og ønske alle lykke til. Det er nok ondskap i verden om man ikke skal oppsøke det frivillig. Anonymous poster hash: 21bc7...32c
Elsker livet Skrevet 20. november 2013 #2 Skrevet 20. november 2013 Det er nok til tider ett tøft miljø her inne. Det er om å gjøre å vri å vende på det folk skriver, ta ting opp i verste mening, lete etter feil og høvle ned så snart man finner en. Men det er allikevel et forum jeg trives på. Det bør være rom for de som har behov for å få ut edder og galle. De verste tilfelle blir slettet, og brukere som over tid ikke kan oppføre seg blir utestengt. De fleste er forhåpentligvis flotte mennesker i det virkelige liv. Jeg syns forresten du ordlegger deg litt feil når du spør om jeg overfører de samme verdiene til mine barn. Det er å ta alle under en kam. Alle på forumet har ikke dårlige verdier.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #3 Skrevet 20. november 2013 Det er nok til tider ett tøft miljø her inne. Det er om å gjøre å vri å vende på det folk skriver, ta ting opp i verste mening, lete etter feil og høvle ned så snart man finner en. Men det er allikevel et forum jeg trives på. Det bør være rom for de som har behov for å få ut edder og galle. De verste tilfelle blir slettet, og brukere som over tid ikke kan oppføre seg blir utestengt. De fleste er forhåpentligvis flotte mennesker i det virkelige liv. Jeg syns forresten du ordlegger deg litt feil når du spør om jeg overfører de samme verdiene til mine barn. Det er å ta alle under en kam. Alle på forumet har ikke dårlige verdier.[/quothttp://mobil.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Samboerskapets-metamorfose-7374487.htmle] Kanskje du leser det jeg skriver feil? Jeg henvender meg til mobberne her inne og hvis du ikke er en av de stiller jeg heller ikke spørsmålet til deg. ;-) Tenker også på disse som henger ut de som kanskje stiller litt klønete spørsmål. Alle har ikke levd like lenge her inne og vi har alle forskjellige erfaringer. Å kalle folk idiot fordi de lurer på noe som er åpenbart for en selv er utrolig slemt. Men for all del, om det gir livet mening å logge seg inn her for å krangle, trykke ned andre og generelt være det jeg kaller hurpe så kjør på. Karma er en fin ting. God dag til deg. 😃 Anonymous poster hash: 21bc7...32c
Nyttårs barn Skrevet 20. november 2013 #4 Skrevet 20. november 2013 Er nok alle slags folk her inne som ute i verden. Mange varme og empatiske mennesker finnes her også. Men jeg stusser litt på at det kan være en tendens til å vri på det HI sier i svært mange tråder. (sikter seff ikke til HI i denne tråden) Når folk lufter frustrasjoner her så ligger det ofte mye mer bak enn vedkommende får uttrykt i et innlegg, og alle er jo ikke like gode til å formulere seg skriftlig.
sug lut Skrevet 20. november 2013 #5 Skrevet 20. november 2013 Det er nok til tider ett tøft miljø her inne. Det er om å gjøre å vri å vende på det folk skriver, ta ting opp i verste mening, lete etter feil og høvle ned så snart man finner en. Men det er allikevel et forum jeg trives på. Det bør være rom for de som har behov for å få ut edder og galle. De verste tilfelle blir slettet, og brukere som over tid ikke kan oppføre seg blir utestengt. De fleste er forhåpentligvis flotte mennesker i det virkelige liv. Jeg syns forresten du ordlegger deg litt feil når du spør om jeg overfører de samme verdiene til mine barn. Det er å ta alle under en kam. Alle på forumet har ikke dårlige verdier.[/quothttp://mobil.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Samboerskapets-metamorfose-7374487.htmle] Kanskje du leser det jeg skriver feil? Jeg henvender meg til mobberne her inne og hvis du ikke er en av de stiller jeg heller ikke spørsmålet til deg. ;-) Tenker også på disse som henger ut de som kanskje stiller litt klønete spørsmål. Alle har ikke levd like lenge her inne og vi har alle forskjellige erfaringer. Å kalle folk idiot fordi de lurer på noe som er åpenbart for en selv er utrolig slemt. Men for all del, om det gir livet mening å logge seg inn her for å krangle, trykke ned andre og generelt være det jeg kaller hurpe så kjør på. Karma er en fin ting. God dag til deg. Anonymous poster hash: 21bc7...32c Ser du har nær kontakt med din egen indre hurpe også.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Det er nok til tider ett tøft miljø her inne. Det er om å gjøre å vri å vende på det folk skriver, ta ting opp i verste mening, lete etter feil og høvle ned så snart man finner en. Men det er allikevel et forum jeg trives på. Det bør være rom for de som har behov for å få ut edder og galle. De verste tilfelle blir slettet, og brukere som over tid ikke kan oppføre seg blir utestengt. De fleste er forhåpentligvis flotte mennesker i det virkelige liv. Jeg syns forresten du ordlegger deg litt feil når du spør om jeg overfører de samme verdiene til mine barn. Det er å ta alle under en kam. Alle på forumet har ikke dårlige verdier.[/quothttp://mobil.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Samboerskapets-metamorfose-7374487.htmle] Kanskje du leser det jeg skriver feil? Jeg henvender meg til mobberne her inne og hvis du ikke er en av de stiller jeg heller ikke spørsmålet til deg. ;-) Tenker også på disse som henger ut de som kanskje stiller litt klønete spørsmål. Alle har ikke levd like lenge her inne og vi har alle forskjellige erfaringer. Å kalle folk idiot fordi de lurer på noe som er åpenbart for en selv er utrolig slemt. Men for all del, om det gir livet mening å logge seg inn her for å krangle, trykke ned andre og generelt være det jeg kaller hurpe så kjør på. Karma er en fin ting. God dag til deg. Anonymous poster hash: 21bc7...32c Ser du har nær kontakt med din egen indre hurpe også. Hehe. Selvsagt, det er en hurpe i oss alle. ;-) noen tar den ut i friluft slik jeg ser du har gjort flere steder her inne. De fleste har folkeskikk nok til å holde den i seg og rette hurpa mot det som er problemet. Om du har problemer i hverdagen, gjør noe med det. Ikke ta det ut på uskyldige. Min siste post her inne (takk og lov tenker nok alle utagerende hurper) Livet har mer å by på enn mentalt underutviklede mennesker som bruker livet på å krangle på nett. :-) Kyss & kjærlighet. Anonymous poster hash: 21bc7...32c
Elsker livet Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Ja, jeg leser tydeligvis det du skriver feil for jeg oppfattet at du beskrev brukerne her inne generelt, og stilte spørsmålet til alle. Jeg syns de fleste her inne klarer å holde seg saklig og har fine verdier.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Det er nok til tider ett tøft miljø her inne. Det er om å gjøre å vri å vende på det folk skriver, ta ting opp i verste mening, lete etter feil og høvle ned så snart man finner en. Men det er allikevel et forum jeg trives på. Det bør være rom for de som har behov for å få ut edder og galle. De verste tilfelle blir slettet, og brukere som over tid ikke kan oppføre seg blir utestengt. De fleste er forhåpentligvis flotte mennesker i det virkelige liv. Jeg syns forresten du ordlegger deg litt feil når du spør om jeg overfører de samme verdiene til mine barn. Det er å ta alle under en kam. Alle på forumet har ikke dårlige verdier.[/quothttp://mobil.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Samboerskapets-metamorfose-7374487.htmle] Kanskje du leser det jeg skriver feil? Jeg henvender meg til mobberne her inne og hvis du ikke er en av de stiller jeg heller ikke spørsmålet til deg. ;-) Tenker også på disse som henger ut de som kanskje stiller litt klønete spørsmål. Alle har ikke levd like lenge her inne og vi har alle forskjellige erfaringer. Å kalle folk idiot fordi de lurer på noe som er åpenbart for en selv er utrolig slemt. Men for all del, om det gir livet mening å logge seg inn her for å krangle, trykke ned andre og generelt være det jeg kaller hurpe så kjør på. Karma er en fin ting. God dag til deg. Anonymous poster hash: 21bc7...32c Ser du har nær kontakt med din egen indre hurpe også. Hehe. Selvsagt, det er en hurpe i oss alle. ;-) noen tar den ut i friluft slik jeg ser du har gjort flere steder her inne. De fleste har folkeskikk nok til å holde den i seg og rette hurpa mot det som er problemet. Om du har problemer i hverdagen, gjør noe med det. Ikke ta det ut på uskyldige. Min siste post her inne (takk og lov tenker nok alle utagerende hurper) Livet har mer å by på enn mentalt underutviklede mennesker som bruker livet på å krangle på nett. :-) Kyss & kjærlighet. Anonymous poster hash: 21bc7...32c Vet du... Akkurat nå fremstår du ikke som veldig mye bedre enn de som du retter kritikk mot her inne akkurat nå, med din passive aggressivitet og hersketeknikk. Lurt å feie for sin egen dør først kanskje? Anonymous poster hash: 6d35b...987
Virginia. Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Samtidig som jeg har observert svært mye av det samme som deg HI, så tror jeg nettopp at det er viktig at vi som prøver å være en motvekt til dette er her inne. Hva slags forum ender man ellers opp med? Diskusjonene her inne kan også være heftige, men friske, selv om noen få ender opp med usakligheter og hets. At barn plukker opp at det er "akseptabelt" å hetse andre bare man har selv mener at man god nok grunn til å hetse, er jeg helt overbevist om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå