Gå til innhold

Contigo kids drikkeflaske..er de bra? Lekker ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller kan du anbefale en annen til å ha i skole/barnehagesekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har både Contigo og Camelbak, veldig fornøyd med begge to, og de lekker ikke nei. Veldig deilig å slippe den plastikksmaken som blir på vannet i vanlige sykkelflasker også...

Anonymous poster hash: 0570f...91f
Skrevet

De er supre. Liker contigo bedre enn camelback, siden det er færre deler.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Contigo.

Camelback lekker.

Skrevet

Vi har noen contigoflasker. Den ene typen er jeg ikke fan av. Den har en tut som spretter opp når du tykker på en knapp og et rør ned i flasken som må tas ut når den vaskes. Den andre typen må en holde inne en knapp når en skal drikke. De flaskene liker både jeg og barna.

Skrevet

Vi har noen contigoflasker. Den ene typen er jeg ikke fan av. Den har en tut som spretter opp når du tykker på en knapp og et rør ned i flasken som må tas ut når den vaskes. Den andre typen må en holde inne en knapp når en skal drikke. De flaskene liker både jeg og barna.

Vet du hva den heter, den typen som du liker?

Anonymous poster hash: 15fbf...64e

Skrevet

Contigo non spill heter den som er bra. Den består kun av to deler og lekker ikke. Vi har flere i hus og er veldig fornøyde.

Skrevet

Vi har den i to deler og er superfornøyd. Kjøpte den som termokopp, og den holder varme og kulde lenge.

Skrevet

Ser drikkeflaska er omtalt som autoseal også. Det er den typen med knapp som du trykker inn når du drikker.

Skrevet

contigo autoseal

Skrevet

..eller kan du anbefale en annen til å ha i skole/barnehagesekken?

vi er fornøyd med vår! Bare pass på at det ikke er vann inni korken etter skylling, da kan det jo renne litt ut når man åpner den.

Skrevet

Contigo er vår favoritt! :) Camelbak synes jeg ikke ble ren i tuten. Vanskelig å vaske.

Anonymous poster hash: a71cd...90c

Skrevet

Ser Contigo Striker er med sånn rør nedi... betyr det at den ikke er noe bra?

Skrevet

Har ingen erfaring med contigo striker, men har en lignende fra camelbak. Synes den er vrien å vaske skikkelig. Flaska må demonteres ved vask og består av fire deler. Contigo autoseal har bare to deler.

Skrevet

Ikke kjøp Camelbak. Har tre stk. som alle har begynt å lekke.

Skrevet

Ser Contigo Striker er med sånn rør nedi... betyr det at den ikke er noe bra?

Det er en sånn gummiring inni, som hele tiden faller ut (på alle flaskene vi har hatt). Da lekker den...

Den med bare to deler er kjempebra, men passer kanskje ikke til de aller minste barna for "knappen" er litt hard. Min 4-åring klarer det fint da....

Anonymous poster hash: 45ad1...6e9

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her har vi alle hver vår contigo, og den er super. Er med i sekken hele dagen, og lekker aldri. Har inntrykk av at de små som er beregnet på barn er tykkere og, at de tåler mer knall og fall. Min er tynnere i plasten, på en måte. Vært superfornøyd siden vi kjøpte de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...