Vicky Pollard Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Offer og sukker og stønner som om døden er nær. Jeg prøver være sympatisk og fortelle han at jeg forstår det er trasig å være syk osv. Men aargh, da. Og så denne utrolig irriterende litt subbete gangen, som han ikke har krefter igjen.. Vi snakker vanlig forkjølelse med litt feber her altså... Hva ER det med menn så snart nesen er tett og tempen går over 37.5???
Gjest Gullguttene Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Et klassisk tilfelle! Har det samme i hus for øyeblikket...
skinnfilla Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Haha, du skal være glad du ikke er gravid og full av hormoner i tillegg...som jeg var ... Jeg flippet helt og brølte: må du puste så jævla høyt? Er det mulig å puste så mye, du bruker faen meg opp alt av oksygen her i huset! Hahah , det skremte ansiktet på han! Glemmer det aldri! Jeg er vanligvis ikke så høylytt, men det funka det.... Furtet vel bare et par timer
Vicky Pollard Skrevet 19. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2013 Haha, du skal være glad du ikke er gravid og full av hormoner i tillegg...som jeg var ... Jeg flippet helt og brølte: må du puste så jævla høyt? Er det mulig å puste så mye, du bruker faen meg opp alt av oksygen her i huset! Hahah , det skremte ansiktet på han! Glemmer det aldri! Jeg er vanligvis ikke så høylytt, men det funka det.... Furtet vel bare et par timer Høhø, jævli bra Sukkinga og subbinga med beina går meg på nervene.. " Se jeg er helt kraftløs.... Ingen krefter... Sååå dårlig, greier ingen ting, må bare se film..." Jihs!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Så enig. Min mann er helt lik. Ingen kan noen sinne ha vært så dårlig som han er når han er syk. I dag freste jeg faktisk, igjen det uten at han er syk. Jeg har levd med bekkenløsning fra helvete i måneder. Jeg er ødelagt og har vært det lenge nå. I dag fikk han kink i ryggen. Du hendelse så ille han har det. Såå vondt vøtt. Jeg kan ikke hjelpe for at jeg ikke klarer å hente fram den dypeste medfølelsen. Spesielt ikke når han ba meg sprette opp og hente noe fordi han slet sånn med ryggen. Atte hvaforno? Jeg har ikke kunnet sprette noe som helst sted siden lenge før sommerferien. Vrææææl! Anonymous poster hash: e6ce1...077
Plutselig_gravid Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 hahaha Jeg kommanderer min til sengs når han er i det slaget og passer på at han har rikelig med drikke, paracet, snytepapir osv liggende så jeg slipper å løpe meg ihjel. Verst er det når han har på følelsen at han begynner å bli syk. Da okkes og stønnes det høylydt, før han nærmest gråtkvalt piper ut "kan du kjenne om jeg har feber"? Han blir like snurt hver gang jeg sier (og som sant er) at han ikke har feber.
skinnfilla Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Haha, du skal være glad du ikke er gravid og full av hormoner i tillegg...som jeg var ... Jeg flippet helt og brølte: må du puste så jævla høyt? Er det mulig å puste så mye, du bruker faen meg opp alt av oksygen her i huset! Hahah , det skremte ansiktet på han! Glemmer det aldri! Jeg er vanligvis ikke så høylytt, men det funka det.... Furtet vel bare et par timer Høhø, jævli bra Sukkinga og subbinga med beina går meg på nervene.. " Se jeg er helt kraftløs.... Ingen krefter... Sååå dårlig, greier ingen ting, må bare se film..." Jihs! vi har heldigvis tv på soverommet nå..Så kan han ligge der til han kveles av oksygenmangel Han er helt topp når han ikke er "dødssyk", heldigvis , for makan til leven skal man lete lenge etter....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Jeg klikker snart på gubbens pusting og pesing! Hadde gladelig bytta siste rest (3 uker) avgraviditet mot ei forkjølelse og bihulebetennelse! Føle med deg hi, noe mer stakkarslig enn syke menn fins ikke. Gaaah! Anonymous poster hash: 7819e...232
Vicky Pollard Skrevet 19. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2013 Godt å kjenne at vi er flere som har det slik
håperpåvinterbarn Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Jeg blir også helt gal av min samboer når han er syk. Har funnet ut at ærlighet varer lengst, og har sagt til ham at jeg ikke er så flink til å takle at han er syk (hva de kommer av vet jeg ikke). Vi har en liten avtale om at vi ikke skal klage og okke og bære oss med mindre vi virkelig er skikkelig syke. Problemet er vel at han har en litt annen oppfatning av skikkelig syk enn jeg har (type forkjølelse er skikkelig syk hos ham, da ligger han rett ut...jeg får det samme og fortsetter som før..). Han må minnes på at han ikke skal se ut som døden står for døren når han er blitt lit forkjølet..
håperpåvinterbarn Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Misunnelig på tv på soverommet forresten. Misliker sterkt pyjamas og dyner i stua hele dagen (og gardin trukket for). Heldigvis pakker han som regel sammen det når jeg kommer fra jobb da. Jeg høres ut som en bitch,men altså...ja, jeg vet ikke. Sånn sutring og subbing rundt i pysj driver meg til vanvidd
Surmjølk og skallebank Skrevet 20. november 2013 #12 Skrevet 20. november 2013 Signerer!!! Ordrett sitat fra forkjølet mann: "idag må du være snill mot meg og stelle meg, for jeg er så syk"... Samme mannen stirrer selvfølgelig bare apatisk inn i tv-skjermen hver gang jeg forgjeves prøver å få litt medlidenhet for bekkenløsning fra helvete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå