Gå til innhold

3-åringen liker ikke min nye kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun godtar han ikke, vil ikke at han skal være på besøk hos oss og snakker generelt lite med han (kommer litt an på humøret hennes). Jeg synes det er så trist siden jeg ser at han prøver å bli bedre kjent med henne, prater og leker med henne - til tider så godtar hun det og koser seg, men ofte så får han bare en avvisende oppførsel tilbake.

Noen som har vært i samme situasjon? Hun er jo liten og blir mer vant til han etter hvert, men synes det er trist når hun sier hun ikke vil at han skal være hos oss.

Tenker at kanskje det hjelper hvis vi gjør mer sammen alle 3? Vi har vært mye sammen og gått turer, vært på lekeplass... men kanskje de kommer tettere på hverandre hvis vi drar på en liten ferietur sammen?

Anonymous poster hash: 4101d...d7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje det vil hjelpe om dere ikke presser ham på henne. Ta det rolig, la henne bli vant til tanken og vant til ham. La henne fortsatt få mye alenetid med deg og la henne ta litt "føringen" på kontakten mellom henne og din nye kjæreste.

Stresser dere og presser dere så vil hun kanskje bare avvise enda mer, tror jeg.

Anonymous poster hash: a3da8...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...