Gå til innhold

Hadde sex i går og nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg så vondt i magen at jeg ikke klarte å komme meg på jobb!

Fikk veldig vondt under sexen i går (hadde eggløsning) og har fortsatt vondt. Har aldri opplevd det slik. Holder på med utredning og gynekologen nevnte at jeg kanskje kunne ha endometriose. Det stikker "inni" musa og på hver side ved/i eggstokkene. Noen som har opplevd samme? Eller vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 8ac04...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda.....du er sikkert gravid!  :laugh:

(Til info så er det umulig å kjenne symptomer dagen etter samleie, hvis det var det du fisket etter ved å lage denne tråden.)

Anonymous poster hash: 586a4...194
Skrevet

Eggstokkene dine som jubler av glede over befruktning ;)?

Beklager, klarte ikke dy meg :). Vet dessverre ikke, men håper det er et tegn på graviditet dersom du selv ønsker at det skal være det, og at det ikke er et tegn på noe annet.

Jeg husker selv at jeg fikk sterke "menstruasjonssmerter" i begynnelsen av graviditeten, noe som tydeligvis ikke varslet om det jeg trodde var forestående menstruasjon, men at livmoren jobbet hardt med et befruktet egg.

Anonymous poster hash: a43f7...193
Skrevet

Jadda.....du er sikkert gravid! :laugh:

(Til info så er det umulig å kjenne symptomer dagen etter samleie, hvis det var det du fisket etter ved å lage denne tråden.)

Anonymous poster hash: 586a4...194

Er fult klar over at jeg ikke er gravid, så hvis du ikke har noe mer konstruktivt å bidra med, så kan du la være å svare..

Skrevet

En cyste som sprakk? Høres veldig slik ut.

Skrevet

En cyste som sprakk? Høres veldig slik ut.

Det kan godt være. Jeg har så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har ligget i fosterstilling på sofaen i hele dag. Er veldig i tvil om jeg burde ringe gynekologen min i morgen?

Skrevet

Jeg har endometriose og det du beskriver høres veldig kjent ut. Veldig "sprengt" følelse, er det?

Jeg har hatt det slik mange ganger uten at det har vært noe, men jeg har også hatt sprukne cyster samt extrauterin graviditet, så for å slippe ekstra bekymringer ville jeg kanskje tatt en telefon til gynekologen i morgen, ja.

Anonymous poster hash: cecd5...eba

Skrevet

Jeg har endometriose og det du beskriver høres veldig kjent ut. Veldig "sprengt" følelse, er det?

Jeg har hatt det slik mange ganger uten at det har vært noe, men jeg har også hatt sprukne cyster samt extrauterin graviditet, så for å slippe ekstra bekymringer ville jeg kanskje tatt en telefon til gynekologen i morgen, ja.

Anonymous poster hash: cecd5...eba

Ja, føles ut som om at noe løsnet eller vridde seg. Var på UL for et par måneder siden og da sa hun aldri noe om cyster, men ringer for sikkerhets skyld i morgen :) tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg har hatt flere ganger rundt eggløsningstiden. Kan være eggløsningsmerte eller pga endometriose. Det er ihvertfall ett av symptomene på endometriose.

Anonymous poster hash: 0af7f...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...