Gå til innhold

ah, det går jo ikke å sitere! :( Noen andre med samme problem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nesten aldri til å sitere andre. Jeg trykker på svar/siter og blir sendt rett til svarboksen uten at jeg får sitert. Når jeg havner i svarboksen så fryser hele siden seg så det ikke går an å skrive noe, og jeg må refreshe siden for å i det heletatt foreta meg noe her inne.

Skjer både på pc1 pc2 og mobil. drit

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du og ja, så viDDi! ziiib

Endret av *SommerFrisk*
Skrevet

Vært sånn i et par dager .. Virker som d har skjedd noe med akkurat den siden. Får heller ikke til å lime inn en link/ting jeg har kopiert feks i den boksen! Får du til det? Eielb

Skrevet

Har ikke kunne sitert på flere uker. Irriterende.

Skrevet

Det går fint å klippe ut, men får ikke limt inn igjen, så da må jeg angre for hvis ikke er jo alt borte. jaja drid!

Hnippp!

Skrevet

Har heller ikke kunnet på flere uker. Forsøkte å ta det opp på ris og ros, men fikk bare beskjed om at det ikke var feil. Elin siterte meg, så da var det jo ikke noe gærnt. Håpløst. Gjør det jo i rein reflex, og da låser jo alt seg! arg

Skrevet

Ja nei får ikke limt inn noe som helst der jeg .. Rart vi er flere me problemet da hvis ikke d er noe galt, skjedde plutselig !!

Skrevet

Jeg får nesten aldri til å sitere andre. Jeg trykker på svar/siter og blir sendt rett til svarboksen uten at jeg får sitert. Når jeg havner i svarboksen så fryser hele siden seg så det ikke går an å skrive noe, og jeg må refreshe siden for å i det heletatt foreta meg noe her inne.

Skjer både på pc1 pc2 og mobil. drit

nå måtte jeg bare prøve ;)

Skrevet

Det gikk :) 

Så rart at noen får til og ikke andr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...