*SommerFrisk* Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg får nesten aldri til å sitere andre. Jeg trykker på svar/siter og blir sendt rett til svarboksen uten at jeg får sitert. Når jeg havner i svarboksen så fryser hele siden seg så det ikke går an å skrive noe, og jeg må refreshe siden for å i det heletatt foreta meg noe her inne. Skjer både på pc1 pc2 og mobil. drit
*SommerFrisk* Skrevet 19. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2013 (endret) Du og ja, så viDDi! ziiib Endret 19. november 2013 av *SommerFrisk*
cdc87 Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Vært sånn i et par dager .. Virker som d har skjedd noe med akkurat den siden. Får heller ikke til å lime inn en link/ting jeg har kopiert feks i den boksen! Får du til det? Eielb
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Har ikke kunne sitert på flere uker. Irriterende.
*SommerFrisk* Skrevet 19. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2013 Det går fint å klippe ut, men får ikke limt inn igjen, så da må jeg angre for hvis ikke er jo alt borte. jaja drid! Hnippp!
*SommerFrisk* Skrevet 19. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2013 Har heller ikke kunnet på flere uker. Forsøkte å ta det opp på ris og ros, men fikk bare beskjed om at det ikke var feil. Elin siterte meg, så da var det jo ikke noe gærnt. Håpløst. Gjør det jo i rein reflex, og da låser jo alt seg! arg
cdc87 Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Ja nei får ikke limt inn noe som helst der jeg .. Rart vi er flere me problemet da hvis ikke d er noe galt, skjedde plutselig !!
pip pip Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Jeg får nesten aldri til å sitere andre. Jeg trykker på svar/siter og blir sendt rett til svarboksen uten at jeg får sitert. Når jeg havner i svarboksen så fryser hele siden seg så det ikke går an å skrive noe, og jeg må refreshe siden for å i det heletatt foreta meg noe her inne. Skjer både på pc1 pc2 og mobil. drit nå måtte jeg bare prøve
pip pip Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Det gikk Så rart at noen får til og ikke andr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå