Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hva gjør dere med babyen når dere er inne og henter barnet? Setter vogna utforbi inngangen og lar babyen sove videre? Og hva hvis babyen er våken i vogna? Første gang jeg skal hente eldstemann i bhg med baby i vogna :-/ Anonymous poster hash: 75160...619
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Jeg kunne ikke la babyen stå ute siden barnehagen hadde flere etasjer og avdelingen til størstemann så langt borte. Endte med at jeg hadde med meg bæresjal/bæresele og lot vogna stå på utsiden. Anonymous poster hash: 07d22...012
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Visst barnet sov å ingen unger hadde vært ute så hadde jeg selvsagt bare latt babyen sove utenfor. Jeg lar jo han sove utenfor huset vårt til vanlig å det blir jo mye av det samme som å sove utenfor barnehagen. Hadde ungene vært ute så hadde jeg nok tatt vognen med inn i gangen å latt han sove der mens jeg gikk inn å hentet barnet. Er babyen våken så hadde jeg selvsagt bare tatt han med inn på avdelingen. Anonymous poster hash: 33312...3f0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Herregud for noen problemer folk har!!! For et hjernedødt spørsmål! Anonymous poster hash: d46b8...2ad
dagmamma_OS Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Herregud for noen problemer folk har!!! For et hjernedødt spørsmål! Anonymous poster hash: d46b8...2ad Så voksen du virker da..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Herregud for noen problemer folk har!!! For et hjernedødt spørsmål! Anonymous poster hash: d46b8...2ad Så voksen du virker da.. Voksen nok OG smart nok til å skjønne hvordan jeg skal få hentet et barn inne i barnehagen mens jeg har et annet barn i vogna, ja Anonymous poster hash: d46b8...2ad
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Jeg gjør det sånn her: Setter vognen utenfor og HÅPER så inderlig baby sover videre. Titter ut etter noen minutter mens eldste kler på seg for å finne ut at baby ligger å skriker. Henter baby som er supertrøtt og prøver å kle på minsta med trøtt baby på arm. Baby tilbake i vogn, minste på søskenbrett og eldste på sykkel. Baby hyler fordi den egentlig er trøtt men våknet fordi jeg sluttet å trille og nå får den ikke sove igjen. Jeg småjogger oppoverbakkene hjemover, ganske stresset. Endelig hjemme og da sovner baby igjen men våkner når jeg stopper vognen Tror jeg snart begynner å hente med bil Hvordan klarer alle andre å få disse babyene som bare sover videre i vognen og til og med innendørs? Har bommer på tre stykker jeg, hoho Anonymous poster hash: 41541...8a6
3 er nok! Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Hentet ofte i tiden da barna var ute å lekte, så slapp jeg problemer med å ta med baby inn osv. Løp kjøpt inn og hentet sekken mens babyen lå i vogna enten den sov, var våken eller skreik. Var eldstemann inne i barnehagen var det hipp som happ og babyen ble med inn eller ikke. Sov babyen lå han stort sett i vogna. Var babyen våken fikk han stort sett bli med inn. Ser ikke problemet her, egentlig...
dagmamma_OS Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Helt fra han var liten så lot jeg han sove inne i vogn når det passet best,å sånn fikk jeg han til å godta å sove inne i vogn også. Veldig praktisk kjenner jeg!
You can call me Dårris Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Jeg tar vogna inn i gangen hvis det trengs. Sover hun eller det er folk ute så står vogna ute. De ansatte er veldig raske til å tilby seg å se etter vogna mens jeg skifter på storebror inne
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Jeg har opplevd at en mor lot spedbarnet ligge i vognen utenfor barnehagen. Altså, utenfor porten. På fortauet og bak et vognskur slik at hun ikke hadde øye på den. Det ville jeg selv aldri ha gjort!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Been there, done that... Hentet nesten utelukkende i enten elastisk bæresjal (de første månedene) og deretter i manduca. Det er utrolig greit, enten de er våkne eller sover, og har armene fri til evt hjelp til påkledning e.l. av den du henter. Om du kjører ville jeg bært med meg bilstolen. Siden du skal hente i barnehagen i morgen, har du neppe noen bæredingser liggende, så da må du bare bære med deg babyen inn, evt la den ligge og sove utenfor om det føles trygt... Anonymous poster hash: fc84a...799
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 Her var avdelingen til storesøster i 3. etasje, og ingen heis, så når lillesøster sov, lot jeg vogna med babycall (!) bli stående utenfor nede;-) Var alltid en eller to avdelinger ute, med voksne som så til at ingen unger herjet med vogna. Anonymous poster hash: 20074...5e3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. november 2013 #14 Skrevet 19. november 2013 Sov jenta mens jeg hentet gutten, ble hun liggende ute i vogna, var gutten ute når vi kom, var det jo lett.. Var de inne og hun våken, så løsnet jeg baggen hennes, og gikk inn mens hun lå i baggdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå