Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hvorfor ble tråden om Luten og Doppler låst? Anonymous poster hash: 086eb...c6f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!! Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a
*Miss Marple* Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!! Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!! Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a
*Miss Marple* Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!!Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a Men så ta en lang og god titt på deg selv, for svarte! Hva er det du bedriver her om ikke mobbing? Du henger deg opp i tråd etter tråd og kaster dritt om et navngitt nick. Er det ok så lenge det er du som mobber , altså? Og ja, jeg blir virkelig kvalm av dere! Kjerringer!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Og der ble det stille fra hyenene. Endelig! Anonymous poster hash: 76b2c...a61
Gjest Kransekakestanga Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!!Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a Men så ta en lang og god titt på deg selv, for svarte! Hva er det du bedriver her om ikke mobbing? Du henger deg opp i tråd etter tråd og kaster dritt om et navngitt nick. Er det ok så lenge det er du som mobber , altså? Og ja, jeg blir virkelig kvalm av dere! Kjerringer! Jeg opplevde å bli forsøkt avspist av den brukeren i går! Jeg hadde deltatt i en diskusjon som ble flere sider lang da hun plutselig dumpet inn med en kjent strofe/ oneliner? hihi . En setning og det var det. På en ganske frekk måte fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne uttale meg uten å ha belegg for mine påstander. Det morsomme var at jeg, i to innlegg lengre oppe, hadde både linket og besvart noe hun ville ha svar på. Jeg henviste så til dette andre innlegget men da var hun såklart bortevekk. Jeg syntes det er irriterende, men vet ikke om det kan kalles mobbing. Det sier jo mye mer om henne enn om meg da hun tydeligvis bare svarte i tråden for å være frekk/spydig og ikke ante hva hun egentlig uttalte seg om. At noen syntes slikt er morro skjønner jeg ikke. Har ikke vært her så lenge da, men har sett lignende i andre tråder også. Det er jo også en måte å bli populær på om det er målet her.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!!Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a Men så ta en lang og god titt på deg selv, for svarte! Hva er det du bedriver her om ikke mobbing? Du henger deg opp i tråd etter tråd og kaster dritt om et navngitt nick. Er det ok så lenge det er du som mobber , altså? Og ja, jeg blir virkelig kvalm av dere! Kjerringer! Jeg opplevde å bli forsøkt avspist av den brukeren i går! Du ble forsøkt AVSPIST? Virkelig? Hva mener du med det, egentlig? Anonymous poster hash: ec96d...b8a
Gjest Kransekakestanga Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!!Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a Men så ta en lang og god titt på deg selv, for svarte! Hva er det du bedriver her om ikke mobbing? Du henger deg opp i tråd etter tråd og kaster dritt om et navngitt nick. Er det ok så lenge det er du som mobber , altså? Og ja, jeg blir virkelig kvalm av dere! Kjerringer! Jeg opplevde å bli forsøkt avspist av den brukeren i går! Du ble forsøkt AVSPIST? Virkelig? Hva mener du med det, egentlig? Anonymous poster hash: ec96d...b8a Tja, hvilket ord kan man bruke da? Ble forsøkt parkert, da? Er det mer forståelig for deg? Det er jo det man forsøker å oppnå ved å svare på en sånn måte.
Gjest Frøken Regine Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Hahaha! Den tråden var kjempemorsom Hva var problemet med den?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Fordi enkelte her inne tåler ikke sannheten om enkelte ting Anonymous poster hash: 9bf1c...d7a Amen!!!Sannheten om Luten tåler ikke dagens lys. Anonymous poster hash: 44905...d8a Å herrefred og fyfader så irriterende dere er Rart at du, som pleier å være så rettferdig, kan støtte slik mobbing. Det er kvalmt! Anonymous poster hash: 44905...d8a Men så ta en lang og god titt på deg selv, for svarte! Hva er det du bedriver her om ikke mobbing? Du henger deg opp i tråd etter tråd og kaster dritt om et navngitt nick. Er det ok så lenge det er du som mobber , altså? Og ja, jeg blir virkelig kvalm av dere! Kjerringer! Jeg opplevde å bli forsøkt avspist av den brukeren i går! Du ble forsøkt AVSPIST? Virkelig? Hva mener du med det, egentlig? Anonymous poster hash: ec96d...b8a Det er et veldig vanlig uttrykk og passer veldig godt. Anonymous poster hash: 44905...d8a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 Hahaha! Den tråden var kjempemorsom Hva var problemet med den?Jeg synes også at den var morsom med de tullete filmtitlene osv. (Hi) Anonymous poster hash: 086eb...c6f
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #14 Skrevet 20. november 2013 Hvilken tråd var dette? Anonymous poster hash: fc344...49b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #15 Skrevet 20. november 2013 Det er en annen tråd om det her inne. Den ble ikke stengt pga ordspillene, men på grunn av en del hets mot navngitte brukere. Anonymous poster hash: eafb2...596
Vicky Pollard Skrevet 20. november 2013 #16 Skrevet 20. november 2013 Nåååh, vil jo si det ikke var mer hets enn de godt greier å tåle, om ikke flere føle innlegg var fjærnet før jeg sjekka tråden nå. Det er vel muligheter for å utøve skjønn, eller tydeligvis ikke. De navngitte nickene har vært ute en vinternatt før...
Gjest Kira Skrevet 20. november 2013 #17 Skrevet 20. november 2013 Her er forklaringen: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144098038-hvorfor-ble-hederstråd-for-doppler-og-sug-lut-stengt-for-kommentarer/#entry145872399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå