Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg har det godt, takk for alt som jeg har fått, Du er god, du holder av meg, Kjære Gud, gå aldri fra meg, Pass på liten og på stor, Gud bevare far og mor, Og alle barn på jord. -- Min båt er så liten Og havet så stort Men Jesus har grepet min hånd For når han styret båten Så går det så bra På veien til himmelens land For når han styrer båten Så går det så bra På veien til himmelens land -- Måne og sol Skyer og vind Og blomster og barn Skapte vår Gud Himmel og jord Allting er hans Herre vår Gud vil vi takke Herre vi takker deg Herre vi priser deg Herre, vi synger ditt hellige navn -- Kjære far i høye himmel Hør mitt hjertets stille bønn Hvor jeg er i verdens vrimmel La meg ferdes som din sønn La meg leve deg til ære Hedre Norge, far og mor Alle mann til nytte være Lyder speiderlovens ord -- Beautiful, beautiful Jesus is beautiful And Jesus makes Beautiful things of my life Carefully touching me Making my eyes to see That Jesus is such a beautiful Part of my life. -- Fyll hele jorden med lovsang Oppgi Herren med alt hva du hsr Og trærne skal klappe i hendene Hele jorden skal fylles med lovsang Halleluja, Halleluja, Halleluja Hallelujaaaaaa Go away Muhammad and Mahatma! Anonymous poster hash: b0ba4...acc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Hadde det ikke vært for den flåsete bemerkningen din nederst hadde jeg takket deg for et fint innlegg. Anonymous poster hash: b21b3...516
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 I alle dager! Hva har du imot Muhammad og Mahatma? Er det profeten og Gandhi du sikter til? Anonymous poster hash: 7139b...83d
Ranii Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Takk for sangene... Det andre blir litt for rart for min del
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Mener mahatma ghandi ja... Anonymous poster hash: b0ba4...acc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 I pledge allegiance to the flag of the united states of america and to the republic for which it stands one nation, under god indivisible with liberty and justice for all amen Anonymous poster hash: b0ba4...acc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Eeeh? Anonymous poster hash: 28977...021
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 How great is our God, sing with me How great is our God and all will see How great, how great is our God How great is our God, sing with me How great is our God and all will see How great, how great is our God Anonymous poster hash: b0ba4...acc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 ''I like your Christ. I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.'' Anonymous poster hash: 15bb7...a80
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 God save the Queeeeeeeeeeeeeeeen! Anonymous poster hash: 93c5a...97e
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Allah oakbar بنيني مسلم صج ودم La ilaha illah Allah, wa Muhammed rasulu Allah Anonymous poster hash: 93c4a...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå