Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Den idioten av en tidligere mann kom nettopp fram med at han har tatt opp masse kredittkort i mitt navn. Han har mye på seg selv og. Dette er blitt betalingsannmerkninger. Han legger seg flat og vil gjøre opp, men det kommer til å ta lang tid. Kan gjelda i mitt navn settes i hans navn? Går det ann å få mitt navn rengjort på denne måten? Ja, jeg vet jeg har vært dum. Han har åpnet all post, osv. Men er det noen som vet om man kan skrive gjeld over på en annen? Jeg vil ikke ha noe slikt på meg! (Ja, jeg har gått fra ham!) Anonymous poster hash: 23598...2cc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Hva med å anmelde det som svindel? Tror jeg hadde starta der jeg - så hadde jeg et papir fra politiet å framlegge for utlåner. Anonymous poster hash: d0792...876
Virginia. Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 (endret) Forstår frustrasjonen din HI. Det er det opp til banken å vurdere om de godtar det, og årsaken til at han har tatt dem opp i ditt navn er vel nettopp at han ikke hadde fått disse lånene selv..? Dersom dere ikke er sammen i dag, så hadde jeg sørget for å få satt opp et juridisk korrekt gjeldsbrev der det står at han skylder deg summen han har lånt. Da vil du ha en sikkerhet og kunne ta pant dersom han på noe tidspunkt slutter å betale ned. Endret 19. november 2013 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Få han til å ta opp et lån - i sitt navn og betal ned all gjelda som han har skaffet i ditt navn. Makan til frekkhet! Anonymous poster hash: fa28c...860
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Du kan ikke skrive over gjeld til andre nei. Men han kan i teorien ta opp et lån som han deretter benytter til å betale ut deg. Men, om han er i den situasjonen du beskriver er det vel heller lite trolig at han får innvilget mer lån. Det er ikke svindel å ta opp lån i ektefelles navn, så med mindre han har gjort dette etter skilsmissen står du faktisk helt på bar bakke. Anonymous poster hash: a9ad7...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå