Høstduft Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Tenkte da ikke på maleskrin og vannkopp, det blir bare søl. Men ferdig blandet, flytende maling. Var på ikea og skulle kjøpe, men den malingen satt permanente flekker. De har jo flytende maling i barnehagen, så det må da finnes?
Jallow B Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Her i huset bruker vi akryl-maling fra Søstrene Grene.
Siamese Hellhound Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Vi bruker fingermaling, vi. Men maler med pensel likevel. Husker ikke merket i farta, men det skal jo kunne spises, så da kan det kanskje vaskes bort også... :-)
Superdolly Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Vi brukte mest fingermaling, kjøpt på lekebutikk. Men jeg har også prøvd plakatmaling på flaske og akrylmaling. Et lite tips: Selv om det står på at malingen kan vaskes bort med vann, gjelder ikke det nødvendigvis alle farger. Vi hadde noe en gang der alt enkelt lot seg vaske vekk, unntatt de røde flekkene. De satt der uansett hva jeg gjorde. Jeg anbefaler malerskjorte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå