Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Sønnen min skal ta sine første bhgbilder i morgen , men han har fått brennkopper over hele haka og litt rundt nesa De sa i bhg at vi kunne komme og at han kunne være med på bildene og at jeg kunne bare spørre om fotografen kunne retusjere bort brennkoppene. Jeg vurderer om jeg skal droppe det og heller ta han med til fotograf når han blir frisk, meeen det blir ikke helt det samme... Hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: f3d84...474
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde gått i barnehagen med mindre han følte seg dårlig. Anonymous poster hash: 94967...d60
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde gått så lenge han er frisk. Barnet bryr seg vel ikke om hvordan han ser ut på bildet? Om tyve år så ser dere tilbake og husker at det var "den gangen han hadde brennkopper". :-) Anonymous poster hash: 4df7c...a0c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Uansett er det hyggelig for han å være med på fellesbildet, brennkopper eller ei. Og så trenger dere jo ikke bestille en svær forstørrelse av portrettbildet for å henge på veggen hvis ikke dere vil. Anonymous poster hash: 50227...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå