Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Skal snart ha eksamen og gruer meg sååå mye. Og jeg blir så nervøs, da glemmer jeg fort og snakker litt usammenhengende. Er det meningen at de skal hjelpe meg litt på vei. Eller skal man holde foredrag alene i 30 minuttee uten spørsmål? Anonymous poster hash: ff915...cf4
beibilykke Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Neida! De hjelper til har du aldri vært før? Jeg skal den 27. Gruer meg sykt, men vet det egentlig kommer til å gå helt fint;) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jo, men det er over 10 år siden. Jeg har lest mye, men langt fra nok. Noe kan jeg kjempe godt og noe kan jeg ikke i det hele tatt. Får bare håpe jeg trekker et emne jeg kan godt Anonymous poster hash: 34349...d16
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Sensor og eksaminator er der for å finne ut hvor mye du kan - de er ikke ute etter å "ta" deg eller sette feller for deg. Står du fast vil de stille støttespørsmål som kan få deg på glid igjen. De merker som regel om noen faller ut litt pga nervøsitet eller om de virkelig ikke kan noe. Så tenk på eksaminator og sensor som dine støttespillere, de er der for å hjelpe deg til å vise hvor mye du kan av det du har lest Lykke til! Anonymous poster hash: ffe73...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå