Gå til innhold

Fy faen for en ufølsom mann :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kollega av meg kjenner et par som har et barn som nettopp er diagnostisert med kreft. I dag klarte han å lire av seg at det var ihvertfall flaks at barnet ikke var noe pent :(

Hvem sier noe sånt?



Anonymous poster hash: bdd26...0b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg og en kollega av meg kjenner et par som har et barn som nettopp er diagnostisert med kreft. I dag klarte han å lire av seg at det var ihvertfall flaks at barnet ikke var noe pent :(

Hvem sier noe sånt?

 

Anonymous poster hash: bdd26...0b6

Bare en idiot kan komme med en sånn idiotisk kommentar

 

Anonymous poster hash: dd1a8...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...