Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Blir helt sjokkert over behandlingen hun får av enkelte. Morten halvt sleper/slenger hun ut av døråpningen, for så å hale henne på beina og tvinge henne til å gå inn for å legge seg. Han er jo politimann, og burde vel være ordentlig opplært i førstehjelp, og være vant til mange situasjoner. Hun kunne jo hatt både nakke og ryggskader Anonymous poster hash: 8b49d...9db
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 I know! Satt med åpen munn og bare -"men....men....herregud,hva med nakken!?..." Anonymous poster hash: 34bcc...a42
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 I know! Satt med åpen munn og bare -"men....men....herregud,hva med nakken!?..." Anonymous poster hash: 34bcc...a42 Noen med vett i hodet burde jo ha stoppet den mannen. Skummelt at han ikke vet bedre. Jeg kjente jeg ble forbanna. Produksjonen burde gått inn i det med en gang, ikke latt deltagerene styre på. Jarle sa flere ganger at han ville hun skulle legge seg ned, men Morten bare kjørte på Anonymous poster hash: 8b49d...9db
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Hun hadde slått hodet. Det var så vidt jeg så ingenting som tydet på nakkeskade. Uansett er vel frie luftveier første prioritet. Mulig det så voldsomt ut, men han oppnådde det viktigste. Det regnet også og det hadde ikke vært godt å bli liggende ute. De kunne selvfølgelig rigget i stand en båre, men egentlig tror jeg den transportmåten de brukte var mer effektiv og vesentlig raskere. Anonymous poster hash: 5f04e...343
*Miss Marple* Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Morten, Lasse og Daria er nok ganske drillet i førstehjelp og hadde helt sikkert full kontroll. Om de hadde gjort noe galt hadde det nok ikke blitt vist på tv.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Finner det litt merkelig at de ikke har noen redningsvest på seg når de som er førstekjemper ror ut til de hyttene, men når kampen skal gå så kommer begge roende med vester på seg! Anonymous poster hash: e9328...9ff
Mrs. Kaizer Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Det tenkte jeg og på, jeg mener å ha lært at ved fare for rygg og nakkeskader skal pasienten flyttes minst mulig på. Hadde jeg vært der, ville jeg lagt hun i stabilt sideleie og latt hun ligge til ambulansepersonell kom.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10136750 Anonymous poster hash: a0390...dc5
Elskerhøsten2014 Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Hun selv var i alle fall veldig fornøyd hvordan de andre hadde håndtert henne og hun synes de var flinke,heldigvis kommer hun tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå