Gå til innhold

Føler meg deppa når jeg ammer :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvorfor, får bare en trist følelse i kroppen...Fler som har det sånn?

Høres litt snålt ut men :P

Anonymous poster hash: fc8db...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen reagerer nok litt på hormonene som utskiller seg når en ammer... Jeg ble super deppa hver gang jeg ammet. Klarte ikke å kose meg et sekund og følte meg bare trist. Jeg fikk faktisk beskjed av helsesøster om at det kanskje var like greit for meg å prøve med litt mme, så det ble flaske her etterhvert. Nå hadde nok jeg litt mer enn bare baby blues i tillegg da ;) Men jeg har alltid reagert voldsomt på hormonforandringer :) He he

Anonymous poster hash: a6687...3a6
Skrevet

Jeg også! Med en gang han er koblet på så kjenner jeg meg trist og lei. Merkelige greiere at kroppen reagerer sånn på det.

Anonymous poster hash: adc7a...551

Skrevet

Njaaa... Jeg dibber alltid fra mobilen når jeg ammer (sånn som nå), så eventuelle følelser er i så fall dib sin skyld...

Anonymous poster hash: 0ce7e...c6b

Skrevet

Njaaa... Jeg dibber alltid fra mobilen når jeg ammer (sånn som nå), så eventuelle følelser er i så fall dib sin skyld...

Anonymous poster hash: 0ce7e...c6b

Haha!

Anonymous poster hash: 13fd8...95a

Skrevet

Jeg syntes ikke at det var koselig å amme. Babyen ble aldri fornøyd og kunne ligge ved puppen i 1,5 time. Opplevde det som invaderende! Det ble bare Stress. Turte ikke å se det til noen. Heldigvis ble melken borte og jeg hadde en god unnskyldning for å gå over til morsmelkerstatning. Høres grusomt ut, men babyen blir endelig mett og jeg har det mye bedre.

Anonymous poster hash: 8bb96...68b

Skrevet

jeg fikk lillegutt for 1 mnd siden idag.

gråt 3 uker i strekk vær enste gang jeg ammet. gutten min la ikke på seg å måtte til slutt bare gi opp. begynte med nan på onsdag i forrige uke , glad mamma og glad baby:-)! syns amming er flott for de som klarer det og liker det. å nan er en veeeldig god nr 2 for oss andre. har ei fra før som kun fikk flaske, å blitt ei flott jente hu altså:-)

Skrevet

Jeg hadde det slik de første månedene når jeg ammet datteren min. Tårene trillet og jeg følte meg uendelig trist. Hormonell.

Det gikk bedre etterhvert, jeg trivdes faktisk med å amme på tross av denne vanvittige sentimentaliteten. Tror jeg på et eller annet vis hadde et behov for å sørge over det livet jeg ikke lenger hadde.

Jeg ammet i over to år, og det ble absolutt bedre etter noen mnd. Selvom jeg også mot slutten kunne få slike gråteanfall dersom jeg var sliten eller litt trist.

Anonymous poster hash: b3139...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...