Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Aner ikke hvorfor, får bare en trist følelse i kroppen...Fler som har det sånn? Høres litt snålt ut men Anonymous poster hash: fc8db...38e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Noen reagerer nok litt på hormonene som utskiller seg når en ammer... Jeg ble super deppa hver gang jeg ammet. Klarte ikke å kose meg et sekund og følte meg bare trist. Jeg fikk faktisk beskjed av helsesøster om at det kanskje var like greit for meg å prøve med litt mme, så det ble flaske her etterhvert. Nå hadde nok jeg litt mer enn bare baby blues i tillegg da Men jeg har alltid reagert voldsomt på hormonforandringer He he Anonymous poster hash: a6687...3a6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg også! Med en gang han er koblet på så kjenner jeg meg trist og lei. Merkelige greiere at kroppen reagerer sånn på det. Anonymous poster hash: adc7a...551
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Njaaa... Jeg dibber alltid fra mobilen når jeg ammer (sånn som nå), så eventuelle følelser er i så fall dib sin skyld... Anonymous poster hash: 0ce7e...c6b
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Njaaa... Jeg dibber alltid fra mobilen når jeg ammer (sånn som nå), så eventuelle følelser er i så fall dib sin skyld... Anonymous poster hash: 0ce7e...c6b Haha! Anonymous poster hash: 13fd8...95a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Jeg syntes ikke at det var koselig å amme. Babyen ble aldri fornøyd og kunne ligge ved puppen i 1,5 time. Opplevde det som invaderende! Det ble bare Stress. Turte ikke å se det til noen. Heldigvis ble melken borte og jeg hadde en god unnskyldning for å gå over til morsmelkerstatning. Høres grusomt ut, men babyen blir endelig mett og jeg har det mye bedre. Anonymous poster hash: 8bb96...68b
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 jeg fikk lillegutt for 1 mnd siden idag. gråt 3 uker i strekk vær enste gang jeg ammet. gutten min la ikke på seg å måtte til slutt bare gi opp. begynte med nan på onsdag i forrige uke , glad mamma og glad baby:-)! syns amming er flott for de som klarer det og liker det. å nan er en veeeldig god nr 2 for oss andre. har ei fra før som kun fikk flaske, å blitt ei flott jente hu altså:-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde det slik de første månedene når jeg ammet datteren min. Tårene trillet og jeg følte meg uendelig trist. Hormonell. Det gikk bedre etterhvert, jeg trivdes faktisk med å amme på tross av denne vanvittige sentimentaliteten. Tror jeg på et eller annet vis hadde et behov for å sørge over det livet jeg ikke lenger hadde. Jeg ammet i over to år, og det ble absolutt bedre etter noen mnd. Selvom jeg også mot slutten kunne få slike gråteanfall dersom jeg var sliten eller litt trist. Anonymous poster hash: b3139...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå