Gå til innhold

Skal barna dine i barnehagen i romjula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 8bf2b...6e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da er det juleferie for både store og små :)

Anonymous poster hash: 05ba6...006

Skrevet

Nei heldigvis ikke :)

20.desember får vi ferie på skolen så da holder jeg han hjemme til januar.

Gjest Julia1984
Skrevet

Nei, barna mine skal være hjemme med oss. Kose oss med julekos og forhåpentligvis både langrenn, slalom og aketurer.

Barna har ferie fra 20 des til over nyttår.

Skrevet

Vi er så heldige at jeg har ferie fra fredag før julaften til og med andre nyttårsdag, så da har selvfølgelig 2-åringen ferie :) I fjor jobba jeg hele romjula så da var gutten to dager i bhg. Men han har bhg-fri 1-2 hverdager hver uke året rundt pga turnusen min, så min samvittighet er gullende ren :) Er vel helst de med skiftjobbing som må benytte seg av bhg i romjula, og disse foreldrene gir stort sett ungene mye mer fri ellers i året pga friperioder osv.

Anonymous poster hash: 28dcd...93a
Skrevet

Nei, julaften er på en tirsdag så det hadde kun vært åpent mandag og fredag hvis det var åpent, noe det ikke er. 

Anonymous poster hash: 2ca24...991
Skrevet

Den er stengt, så det går ikke.

Anonymous poster hash: c903f...483

Skrevet

Her er heldigvis barnehager og sfo stengt hele romjula :) 

Anonymous poster hash: baf08...8f5
Skrevet

nei......

Anonymous poster hash: aa09f...2d3
Skrevet

Nei, ikke bhg, ikke SFO.

Vi har korte vakter i romjula og et par ekstrahjelper som hopper inn :)

Skrevet

Jeg er lærer og guttungen har derfor ferie fra 20. desember til 6. januar. Storparten av arbeidslivet jobber i romjula, det er derfor helt vanlig å ha barna i barnehagen mens foreldre er på jobb.

Syns disse trådene om dette temaet hvert år er så unødvendige! Det eneste som kommer utav slike innlegg er at mødre med jobb i romjula får dårlig samvittighet, mens de få av oss som har fri hele jula får slå oss på brystet og være litt bedre mødre enn de andre....

Anonymous poster hash: 80227...0be

Skrevet

Aldri i livet om han skal det.. da er det juleferie for store og små:) Gleder meg!

Anonymous poster hash: 3094f...756
Skrevet

Neida, ser ingen grunn til at vi må dra i barnehagen i romjula. Har selv ferie og det kunne ikke falt meg inn å sende henne avgårde.

Anonymous poster hash: 4af0c...24c
Skrevet

Tror alle får være hjemme hele romjulen i år. Deilig for store og små å ha juleferie.

Skrevet

Nei, her blir det ferie i år. Men det er ikke slik hvert år.

Anonymous poster hash: 0cb2c...7b1

Skrevet

Gutten skal ha to dager i barnehagen. Vi sparer feriedagene forvå det til å gå opp med permisjon en til bestemann som kommer etter nyttår.

Har ikkje dårlig samvittighet en gang ;)

Skrevet

Nei, vi har fri hele jula. Muligens skal de i bhg 23. desember (bhg er vel åpen da??) så jeg får gjort unna siste forberedelser uten barn. Men hele romjula er fri, begynner på igjen 6. desember.

Skrevet

Her blir det ferie i to uker:)

Anonymous poster hash: c597e...ad6

Skrevet

Ja, han skal i bhg 27. og 30. Blir masse fri likevel, så jeg tror han overlever det. ;)

Anonymous poster hash: f9b5a...c72
Skrevet

Jeg må jobbe de ikke helligedagene i julen, men hun får mest sannsynlig være med mormor og morfar de dagene

Anonymous poster hash: f86af...861

Skrevet

Nei, jeg er hjemme i permisjon og pappan har ferie,så de to guttene våre skal ha fri hele jula! :laugh:

Anonymous poster hash: 98186...695
Skrevet

De skal i bhg 23. desember, men etter det har de fri frem til 3. jan.

Jobben til mannen er stengt hele julen, men jeg må jobbe litt.

Skrevet

Her blir det ihvertfall blir juleferie 24. desember - 2. januar. Mulig han får fri 23. desember og 3. januar også. Spørs hva jeg orker å ta på meg. Jeg er hjemme i permisjon, og har vært/ er veldig mye sliten.

Anonymous poster hash: fc5dc...98f

Skrevet

Ja blir vel et par dager men det pga vi reiser til utlandet i 2 uker i begynnelsen av januar. Så for at ikke det blir en mnds fri i strekk så blir det et par dager i bhg i romjula..

Anonymous poster hash: 69268...612
Skrevet

Nei jeg har permisjon så da får de være hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...