Gå til innhold

Jeg blir regelrett flau og forbanna på min mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at hun gjorde det slutt med kjæresten for et halvt år siden har hun oppført seg som en dame som er lett på tråden og har sex med alt å alle. Hun involverer seg med menn som er gift og har ligget med sjefen sin som også forøvrig er gift pga hun vil nå lenger opp i firmaet. Forstår bare ikke helt hva som feiler henne. Det verste av alt er at hun skryter av dette til oss barna (vi er alle voksne). Brøt også ut med at hun har hatt trekant og at dette var noe hun virkelig kunne anbefale. Jeg klarer ikke lengre å bli sjokkert, men blir heller sint på henne. Hun er blitt den type kvinnemenneske som jeg har null respekt for! 

*Dagens utblåsning*

Anonymous poster hash: 374d3...700
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahhaha sorry !

så grusomt....................

Anonymous poster hash: e9c11...a94
Skrevet

Omg... Jeg føler med deg.... :S

Anonymous poster hash: a8711...3b3

Skrevet

Åh, rimelig kleint...

Anonymous poster hash: 22aa0...bcc

Skrevet

Haha. Det var kanskje litt mye. Men du burde si det til henne. At hva hun gjør er hennes sak, men at du ikke trenger å høre om det. Greit å ha et godt forhold til sin mor og omvendt men. Trenger jo ikke dele ALT

Skrevet

Men, har hun endret seg på flere områder? Det kan altså henne at hun ikke har tålt dette bruddet psykisk. 

Skrevet

Men, har hun endret seg på flere områder? Det kan altså henne at hun ikke har tålt dette bruddet psykisk. 

Det virker som om at hun prøver å bevise for seg selv at hun kan velge å vrake i menn og hun er blitt veldig oppmerksomhets syk. Synd hvis hun sliter, men hun gjør det jo bare verre for seg selv. Jeg har sagt hva jeg mener om tingene hun gjør, men hun bare ler det vekk.

HI

Anonymous poster hash: 374d3...700

Skrevet

Min mor sa til meg for en 2-3 år siden: "æ har ikkje hatt sex på 13 år".

Det sitter som spikret på hjernebarken, TMI !!

Jeg skal ihvertfall ALDRI dele slikt med mine barn!

Anonymous poster hash: a8711...3b3

Skrevet

Nå kjente jeg veldig på gleden over at vi er en ganske så kjedelig og ordinær familie!

Anonymous poster hash: 454f6...2ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...