Gå til innhold

Har jeg tabbet meg ut ift jobbsøking nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på en stilling, som jeg håper på å få. Ble innkalt til annengangs intervju forrige uke. Jeg har vært sykemeldt siden onsdag, fordi ryggen låste seg under et uheldig løft. Er sykemeldt til imorgen.

De ville ha meg på intervju så snart som mulig, jeg var ærlig og sa at jeg var sykemeldt, og hvorfor. Og at jeg ikke trodde jeg var oppe på beina før over helgen. Da spurte hun om mandagen var ok (idag). Jeg sa at vi kunne ta utgangspunkt i det, og at jeg ville ringe tilbake dersom jeg ikke følte meg frisk nok.

Har vært på intervjuet idag, men ble plutselig redd for at jobben røk siden jeg var på jobbintervju når jeg var sykemeldt?

Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 107b2...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt på en stilling, som jeg håper på å få. Ble innkalt til annengangs intervju forrige uke. Jeg har vært sykemeldt siden onsdag, fordi ryggen låste seg under et uheldig løft. Er sykemeldt til imorgen.

De ville ha meg på intervju så snart som mulig, jeg var ærlig og sa at jeg var sykemeldt, og hvorfor. Og at jeg ikke trodde jeg var oppe på beina før over helgen. Da spurte hun om mandagen var ok (idag). Jeg sa at vi kunne ta utgangspunkt i det, og at jeg ville ringe tilbake dersom jeg ikke følte meg frisk nok.

Har vært på intervjuet idag, men ble plutselig redd for at jobben røk siden jeg var på jobbintervju når jeg var sykemeldt?

Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 107b2...d51

Nei, det tror jeg ikke. For det første kan det tenkes hun antok at du var friskmeldt igjen nå, for det andre er det stor forskjell på å holde ut en times tid i intervju kontra en hel arbeidsdag. Tipper det går fint jeg. Lykke til! 

Anonymous poster hash: bc8ba...292

Skrevet

Det kan hende :) det gjorde den hvertfall for mannen. Han hadde ryggproblemer, var sykemeldt en uke. Den uken ville de ha han til intervju. Han sa hvorfor det ikke passet. Kom på intervju uken etter, fikk ikke jobben. Har kjenner en som jobber med ansettelsene å fikk vite at grunnen var at han var sykemeldt. Dette var ikke den offisielle grunnen, men det var den egentlige grunnen.

Anonymous poster hash: 39674...c96

Skrevet

Hvorfor måtte du si det? Trenger ikke fortelle alt heller da.

Anonymous poster hash: 8f323...4ac

Skrevet

Oi, vanskelig å si HI....

Anonymous poster hash: 3ebfc...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...