Gå til innhold

Haste-spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vell laget nok tråder ang sying etter fødsel i det siste, så her kommer det siste! :P

Jeg har VELDIG vondt i underlivet etter jeg ble sydd for 2 dager siden. Gå på do er et mareritt. JM sa hun kunne sjekke stingene hvis jeg ville før jeg reiser hjem.

Gjør det vondt når de sjekker dette? Er usikker på om jeg vil bli sjekket kun pga smertene. Bare jeg så vidt tar av meg trusa gjør det vondt..

Anonymous poster hash: 8f39a...a8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ble sjekket lå jeg med bart underliv på siden i sengen hvorpå jordmor/sykepleier kun tittet for å se om det så bra ut.

For min del så det bra ut og da ble det heller ikke gjort noe mer. Helt smertefritt med andre ord :)

Skrevet

Ok det er bra :) for jeg vil jo gjerne bli sjekket, gruer meg fyktelig bare :(

Skrevet

Bit tenne sammen og bli sjekka.

Hva om det er infeksjon eller noe da vil det bli vondere.

Ikke for å skremme deg:(

Og vær ærlig når du sier hvordan det er.

Det var smertefritt hos meg også, jordmora var veldig forsiktig.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde grisevondt og hadde bare sydd noen pyntesting. Det gav seg heller ikke med det første, men alt så heldigvis bra ut.

Lykke til, og tenk på hva du akkurat har vært igjennom, det er nok ikke værre enn det uansett :)

Skrevet

Takk! Tror det blir til at jeg ber om en sjekk ja. Hadde vært fryktelig kjedelig og reist hjem med infeksjon!

Skrevet

Jeg hadde innmari smerter etter jeg ble sydd, og stingene ble sjekket flere ganger på sykehuset, og hos fastlegen i ettertid. Det gjorde vondt selv da jeg lå helt stille, og ingenting var inntil. Gjorde vondt i 3 måneder !! Og jeg mener så vondt at jeg ikke klarte å sitte ordentlig på 3 måneder... Var litt ømt da de ble sjekket, men helt ok. Jeg hadde så mye smerter fra før i dem, at jeg ikke la stort merke til det. Alt var i orden da.

Anonymous poster hash: d8970...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...