Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Jeg har en datter på 4,5 mnd. Hun har sovet 12-13 timer hver natt siden hun var en mnd (i strekk uten mat) Fra ca 19-20. Nå siste uka våkner hun ofte. Jeg fullammer og yror det er påtide med ekstra mat. Hin er en stor jente. Over 8 kg. Spørsmålet er, hva begynner jeg med?? Hva er sumnest liksom. Har masse morsmelk frosset jeg kan bruke til grøt eller uannsett. Anonymous poster hash: e6699...923
skjotta Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg pleier å begynne med velling og gå over til grøt når magen er vant til vellingen. Videre har jeg introdusert potet og gulrot mos, fruktpureer og middagsglass... og jeg har alltid litt sviskemos i bakhånd ;-) Jeg lager noe selv og kjøper noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå