Gå til innhold

Dere erfarne mødre. Hjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 4,5 mnd. Hun har sovet 12-13 timer hver natt siden hun var en mnd (i strekk uten mat) Fra ca 19-20. Nå siste uka våkner hun ofte. Jeg fullammer og yror det er påtide med ekstra mat. Hin er en stor jente. Over 8 kg. Spørsmålet er, hva begynner jeg med?? Hva er sumnest liksom. Har masse morsmelk frosset jeg kan bruke til grøt eller uannsett.

 

Anonymous poster hash: e6699...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å begynne med velling og gå over til grøt når magen er vant til vellingen. Videre har jeg introdusert potet og gulrot mos, fruktpureer og middagsglass... og jeg har alltid litt sviskemos i bakhånd ;-)

 

Jeg lager noe selv og kjøper noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...