Gå til innhold

Hva pokker har hun drevet med egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid firsvart mora mi fordi vi var fattige, bodde på hybel og hadde det grusomt rotete da jeg var lita. Hun var også i et forhold med en idiot. Jeg har alltid sagt at hun var ung og dum. Nå er jeg eldre enn hun var og har fått barn selv. Hun var nesten 23 da hun fikk meg. Hvorfor gikk hun først vgs etter jeg kom? Så gikk hun annen vgs og ble utdannet etterpå. Da var hun over 30. Jeg forstår ikke hvorfor jeg har forsvart henne. Det er ikke normalt å få det så dårlig til i den alderen. Selv om hun sier hun var ung og hadde aleneansvar for et krevende barn. Nå ser jeg det selv.

Anonymous poster hash: 1019f...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye har endret seg de siste 20-30 årene. Og de siste 20-30 årene før der igjen (da din mor var barn).

Anonymous poster hash: 89a40...099
Skrevet

Er mange der i dag også. Hun har nok noe i bagasjen sin som gjorde at hun ikke hadde trua på seg selv. I tillegg har hun nok levd et vildt ungdomsliv hun ikke ønsker å fortelle deg.

Som ung mor selv blir jeg oppgitt over andre unge mødre som tror de ikke kan bli noe. Pluss en rekke unge mødre som har en drøm. Bli frisør! Hjelpes, ung mor o ønsker et lavt lønnet yrke. Ha litt mere tro på dere selv tenker jeg.

Anonymous poster hash: 59f4c...bb3

Skrevet

Er mange der i dag også. Hun har nok noe i bagasjen sin som gjorde at hun ikke hadde trua på seg selv. I tillegg har hun nok levd et vildt ungdomsliv hun ikke ønsker å fortelle deg.

Som ung mor selv blir jeg oppgitt over andre unge mødre som tror de ikke kan bli noe. Pluss en rekke unge mødre som har en drøm. Bli frisør! Hjelpes, ung mor o ønsker et lavt lønnet yrke. Ha litt mere tro på dere selv tenker jeg.

Her er jeg ikke enig. Ikke alle ønsker å tjene masse penger til å kjøpe ting man egentlig ikke trenger; noen av oss ønsker å følge drømmene våre, ha en jobb man trives med, og nok penger til mat og tak over hodet slik at barna har det trygt og godt.

Min mor utdannet seg ikke før hun var 36år,min bestemor utdannet seg ikke før hun var over 43. Min stefar er ferdig utdannet til våren, i en alder av 40.

Jeg ser ikke ned på de for fem flate øre. De har ikke funnet ut HVA de vil gjøre før i voksen alder, og det er da ikke noe negativt..?

Skrevet

Her er jeg ikke enig. Ikke alle ønsker å tjene masse penger til å kjøpe ting man egentlig ikke trenger; noen av oss ønsker å følge drømmene våre, ha en jobb man trives med, og nok penger til mat og tak over hodet slik at barna har det trygt og godt.

Min mor utdannet seg ikke før hun var 36år,min bestemor utdannet seg ikke før hun var over 43. Min stefar er ferdig utdannet til våren, i en alder av 40.

Jeg ser ikke ned på de for fem flate øre. De har ikke funnet ut HVA de vil gjøre før i voksen alder, og det er da ikke noe negativt..?

Oi, hvor ung er du, jallow? Siden du har så unge foreldre!

Anonymous poster hash: a25a4...a25

Skrevet

Oi, hvor ung er du, jallow? Siden du har så unge foreldre!

Anonymous poster hash: a25a4...a25

Slutten av tyveårene ;) Både min mor og mormor ble mødre i en alder av 18-19år. Så de er absolutt unge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...