Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 I dag fikk jeg beskjed om at sønnen min skulle dra på svømming (selvom det ikke var hans tur). Koselig det Til vanlig har de grupper på 4-5 barn og 2 voksne. Så fikk jeg vite at de skulle være 7(!) barn og 2 voksne i dag.... og det ene barnet er ekstremt krevende (han er rett og slett slem mot andre. Kaster stein og slår med pinner helt uprovosert osv). Denne gutten har til vanlig en assistent kun for seg, men i dag skal han tydeligvis i svømmehallen med 6 andre barn og kun 2 voksne. Sitter her med en liten klump i magen... synes det er uforsvarlig..... :S Hva synes du? Er det bare meg? *håper egentlig det...* Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Legge til at barna er 5 år gamle. Ren "førskolegruppe", så de yngste blir 5 snart. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Sikker på det ikke er flere voksne? Høres ikke bra ut... Anonymous poster hash: 53e03...6fa
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Vet ikke helt reglene i bhg, men i første klasse er det to voksne på 15 barn. Det sekstende barnet utløser en ekstra voksen. Og de er bare ett år yngre. Anonymous poster hash: fd598...519
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Sikker på det ikke er flere voksne? Høres ikke bra ut... Anonymous poster hash: 53e03...6fa Nei. 2 voksne totalt. Spurte om hvor mange voksne som skulle når jeg hørte at hele 7 barn (inkludert ungen fra h*********) skulle. Kun 2. Assistenten til den gutten skulle ikke være med heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Vet ikke helt reglene i bhg, men i første klasse er det to voksne på 15 barn. Det sekstende barnet utløser en ekstra voksen. Og de er bare ett år yngre. Anonymous poster hash: fd598...519 Er det? Det var faktisk litt deilig å høre..... da må de jo ha kommet frem til at det er forsvarlig. Kan også tenkes jeg ikke ville reagert hvis den ene gutten ikke var med, men vet at han tar 1 voksen alene, så da er det bare 1 igjen til de 6 andre liksom. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Det kommer an på de voksne og hvor stort bassenget er. Er det et lite basseng og det kun er de som er der så hadde jeg følt meg trygg hvis det var 2 voksne jeg stolte på. Jobber selv i barnehage og enkelte av kollegene mine har ikke alltid oversikt (eller tar det for gitt at noen andre av oss har oversikt), mens andre av dem har haukeøyne og full kontroll. Anonymous poster hash: 1c670...9f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Det kommer an på de voksne og hvor stort bassenget er. Er det et lite basseng og det kun er de som er der så hadde jeg følt meg trygg hvis det var 2 voksne jeg stolte på. Jobber selv i barnehage og enkelte av kollegene mine har ikke alltid oversikt (eller tar det for gitt at noen andre av oss har oversikt), mens andre av dem har haukeøyne og full kontroll. Anonymous poster hash: 1c670...9f7 Helt enig med deg i det. Og som sagt - hadde ikke han ene vært med hadde jeg nok ikke følt så mye på det. De skal i den offentlige svømmehallen, så den er stor. Denne ene gutten krever til vanlig et personale alene da han nesten hver dag helt ut av det blå gjør ting mot andre barn. Senest på fredag kom mitt barn hjem med stort plaster på kinnet fordi dette barnet hadde kommet å slått han i ansiktet med en pinne mens han satt å lekte med noen andre. Han har også flere andre ganger tatt opp store steiner og kastet mot hodet til bla de små barna. Han er rett og slett farlig. Grøsser ved tanken på å ha han i et basseng med mitt barn og kun 2 voksne..... off.... De er kjempe flinke på avd hans altså, full tiltro til dem, men han er rett og slett for mye å håndtere med mindre man har en på han hele tiden. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Høres jo ikke greit ut men det kan jo hende at de har med ekstra voksene, eller det kan være at det er en badevakt tilstede også. Jeg har jobbet i vanlig bhg hvor vi hadde svømming men den gang var reglen max 2 barn per voksne Anonymous poster hash: d4591...471
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #11 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Det er ikke til å se bort i fra at noen barn er små jævler!! Og så kan man igjen lure på hvorfor barnet er slik. Er det foreldre, diagnose, mishandling, omsorgssvikt...? Men det er ikke alle mennesker som er snille. Voksne som barn. Anonymous poster hash: d54b4...360
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Fra 0-3 år 3 barn pr voksen. 3-6 år 6 barn pr voksen. Anonymous poster hash: 53218...ee7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din.Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg!Anonymous poster hash: fd3ff...26d Det er ikke til å se bort i fra at noen barn er små jævler!! Og så kan man igjen lure på hvorfor barnet er slik. Er det foreldre, diagnose, mishandling, omsorgssvikt...?Men det er ikke alle mennesker som er snille. Voksne som barn. Anonymous poster hash: d54b4...360 Jada, vi er alle forskjellige. Synes likevel det gir et alt for snevert syn på dette barnet å omtale han på denne måten. Voksne mennesker bør holde seg for gode til det. Vi går jo ikke rundt å omtaler andre voksne på denne måten? Fortjener ikke barnet større respekt enn som så? Når det er sagt ønsker jeg ikke å kuppe tråden. Ønsket kun å gi en tilbakemelding på at det ikke er greit å snakke om andre mennesker, voksne som barn, på en slik måte. Anonymous poster hash: fd3ff...26d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 her drar førskolegruppa, de er 5 femåringer og en voksen. Men de har jo tre "voksne"(vgs elever) med seg i bassenget som assisterer og trener på barneidrett, så her det jo noe annet. sju er ikke så mange på 2 voksne, men når en burde ha 1 til 1 er det kanskje litt i minste laget Anonymous poster hash: 7b740...187
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #16 Skrevet 18. november 2013 Fra 0-3 år 3 barn pr voksen. 3-6 år 6 barn pr voksen. Anonymous poster hash: 53218...ee7 Det er jo på avd, ikke svømming vel? Og jeg synes det er rart han ene ikke har med assistent slik han alltid har ellers..... MEN det går nok bra, og barnet mitt elsker svømming, så jeg synes jo det er hyggelig for han. Er bare jeg som engster meg slik situasjonen er..... Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #17 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din.Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg!Anonymous poster hash: fd3ff...26d Det er ikke til å se bort i fra at noen barn er små jævler!! Og så kan man igjen lure på hvorfor barnet er slik. Er det foreldre, diagnose, mishandling, omsorgssvikt...?Men det er ikke alle mennesker som er snille. Voksne som barn. Anonymous poster hash: d54b4...360 Jada, vi er alle forskjellige. Synes likevel det gir et alt for snevert syn på dette barnet å omtale han på denne måten. Voksne mennesker bør holde seg for gode til det. Vi går jo ikke rundt å omtaler andre voksne på denne måten? Fortjener ikke barnet større respekt enn som så? Når det er sagt ønsker jeg ikke å kuppe tråden. Ønsket kun å gi en tilbakemelding på at det ikke er greit å snakke om andre mennesker, voksne som barn, på en slik måte. Anonymous poster hash: fd3ff...26d Så Hitler var en "grepa kar"? Eller synes du synd på han kanskje? Siden du mener INGEN voksne heller er onde/slemme? Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #19 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 haha, ser for meg ungen din... Som ingen vil ha besøk av Og da er det jo så klart alle andre sin feil... Anonymous poster hash: d54b4...360
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #20 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 haha, ser for meg ungen din... Som ingen vil ha besøk av Og da er det jo så klart alle andre sin feil... Anonymous poster hash: d54b4...360 Fantaserer du ofte frem underlige virkeligheter? Det er jo mentalt stabilt å gjøre. Anonymous poster hash: 20001...1f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #21 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Feil. Går bra når han er her, for vi passer på hele tiden. Men nå er det slik at jeg lenge har snakket pent om dette barnet til mitt, og prøvd å få mitt til å skjønne at det ikke finnes "slemme barn". Når dette barnet gjør fæle ting mot mitt i bhg gang på gang, så er vi ferdig. Det handler om å beskytte mitt eget barn, og at han ikke skal trenge å være med barn som ikke er greie mot han. Stakkars dine barn hvis du tvinger dem til å være sammen med barn som skader dem.... Anonymous poster hash: 5d326...80e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #22 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Feil. Går bra når han er her, for vi passer på hele tiden. Men nå er det slik at jeg lenge har snakket pent om dette barnet til mitt, og prøvd å få mitt til å skjønne at det ikke finnes "slemme barn". Når dette barnet gjør fæle ting mot mitt i bhg gang på gang, så er vi ferdig. Det handler om å beskytte mitt eget barn, og at han ikke skal trenge å være med barn som ikke er greie mot han. Stakkars dine barn hvis du tvinger dem til å være sammen med barn som skader dem.... Anonymous poster hash: 5d326...80e Når du omtaler barnet dom barnet fra helvete sier det noe om din innstilling til ungen. Siden sannsynligheten er usedvanlig liten for at du er et overmenneske som ikke lar innstilling styre handling betyr det at du ikke er skikket til å passe dette barnet. Du er ikke istand til å være rettferdig. Hva som får deg til å mene noe om hva eller hvem jeg tvinger mine barn til å leke med er bare umulig å forstå seg på. Anonymous poster hash: 20001...1f7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #23 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Feil. Går bra når han er her, for vi passer på hele tiden. Men nå er det slik at jeg lenge har snakket pent om dette barnet til mitt, og prøvd å få mitt til å skjønne at det ikke finnes "slemme barn". Når dette barnet gjør fæle ting mot mitt i bhg gang på gang, så er vi ferdig. Det handler om å beskytte mitt eget barn, og at han ikke skal trenge å være med barn som ikke er greie mot han. Stakkars dine barn hvis du tvinger dem til å være sammen med barn som skader dem.... Anonymous poster hash: 5d326...80e Når du omtaler barnet dom barnet fra helvete sier det noe om din innstilling til ungen. Siden sannsynligheten er usedvanlig liten for at du er et overmenneske som ikke lar innstilling styre handling betyr det at du ikke er skikket til å passe dette barnet. Du er ikke istand til å være rettferdig. Hva som får deg til å mene noe om hva eller hvem jeg tvinger mine barn til å leke med er bare umulig å forstå seg på. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Du mener jo at jeg bør fortsette å ha han her selvom han skader mitt barn i bhg, så da antar jeg at du setter stor pris på de som gjør dumme ting mot dine barn. Og jeg er vel den eneste her i området som har latt dette barnet være her å leke. Alle andre sier nei. Og jeg har også brukt masse tid på å få mitt barn til å se dette barnet som et "snilt barn" - men det leste du kanskje ikke? Men som sagt, nok er nok. Har fått min del, og har gitt opp. Det er ikke riktig for mitt barn at jeg skal fortsette å bortforklare denne ungens handlinger, og jeg har derfor også bestemt at han ikke får være her mer. Som du sa - "han fortjener bedre en å være hos dere", jaja... hvis du mener det er best for ha å være hjemme uten noen å leke med så..... for vi var de siste som orket å ha han. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Teline Skrevet 18. november 2013 #24 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Feil. Går bra når han er her, for vi passer på hele tiden. Men nå er det slik at jeg lenge har snakket pent om dette barnet til mitt, og prøvd å få mitt til å skjønne at det ikke finnes "slemme barn". Når dette barnet gjør fæle ting mot mitt i bhg gang på gang, så er vi ferdig. Det handler om å beskytte mitt eget barn, og at han ikke skal trenge å være med barn som ikke er greie mot han. Stakkars dine barn hvis du tvinger dem til å være sammen med barn som skader dem.... Anonymous poster hash: 5d326...80e Når du omtaler barnet dom barnet fra helvete sier det noe om din innstilling til ungen. Siden sannsynligheten er usedvanlig liten for at du er et overmenneske som ikke lar innstilling styre handling betyr det at du ikke er skikket til å passe dette barnet. Du er ikke istand til å være rettferdig. Hva som får deg til å mene noe om hva eller hvem jeg tvinger mine barn til å leke med er bare umulig å forstå seg på. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Du mener jo at jeg bør fortsette å ha han her selvom han skader mitt barn i bhg, så da antar jeg at du setter stor pris på de som gjør dumme ting mot dine barn. Og jeg er vel den eneste her i området som har latt dette barnet være her å leke. Alle andre sier nei. Og jeg har også brukt masse tid på å få mitt barn til å se dette barnet som et "snilt barn" - men det leste du kanskje ikke? Men som sagt, nok er nok. Har fått min del, og har gitt opp. Det er ikke riktig for mitt barn at jeg skal fortsette å bortforklare denne ungens handlinger, og jeg har derfor også bestemt at han ikke får være her mer. Som du sa - "han fortjener bedre en å være hos dere", jaja... hvis du mener det er best for ha å være hjemme uten noen å leke med så..... for vi var de siste som orket å ha han. Anonymous poster hash: 5d326...80e
Teline Skrevet 18. november 2013 #25 Skrevet 18. november 2013 Først; beklager at jeg kuppet tråden din. Men, jeg klarer bare ikke å la være å kommentere måten du omtaler dette andre barnet. Ungen fra h*****? Nå får du gi deg! Anonymous poster hash: fd3ff...26d Jaja... du får prøve å ha ditt barn på en avd med et barn som kaster stein på andre, ødelegger tingene dems, slår med pinner og andre gjenstander, dytter dem ned for å så HOPPE på hodet dems osv osv.... Og alt uten noe forvarsel. Tro meg jeg har prøvd å være tålmodig. Barnet har også vært hjemme hos oss flere ganger, men nå er det nok for min del. Hvis et barn hadde gjort disse tingene mot ditt barn gjentatte ganger, og barnet ditt hadde 3 synlige arr i ansiktet fra det barnet siden bhg startet etter sommeren, hadde du syntes barnet var søtt da???? Nok for min del. Jeg har gitt opp. Han får ikke komme hit mer heller. Anonymous poster hash: 5d326...80e Siden du er fullstendig uskikket til å passe denne ungen er det flott at du ikke tar ham med deg hjem. Ungen fortjener bedre. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Feil. Går bra når han er her, for vi passer på hele tiden. Men nå er det slik at jeg lenge har snakket pent om dette barnet til mitt, og prøvd å få mitt til å skjønne at det ikke finnes "slemme barn". Når dette barnet gjør fæle ting mot mitt i bhg gang på gang, så er vi ferdig. Det handler om å beskytte mitt eget barn, og at han ikke skal trenge å være med barn som ikke er greie mot han. Stakkars dine barn hvis du tvinger dem til å være sammen med barn som skader dem.... Anonymous poster hash: 5d326...80e Når du omtaler barnet dom barnet fra helvete sier det noe om din innstilling til ungen. Siden sannsynligheten er usedvanlig liten for at du er et overmenneske som ikke lar innstilling styre handling betyr det at du ikke er skikket til å passe dette barnet. Du er ikke istand til å være rettferdig. Hva som får deg til å mene noe om hva eller hvem jeg tvinger mine barn til å leke med er bare umulig å forstå seg på. Anonymous poster hash: 20001...1f7 Du mener jo at jeg bør fortsette å ha han her selvom han skader mitt barn i bhg, så da antar jeg at du setter stor pris på de som gjør dumme ting mot dine barn. Og jeg er vel den eneste her i området som har latt dette barnet være her å leke. Alle andre sier nei. Og jeg har også brukt masse tid på å få mitt barn til å se dette barnet som et "snilt barn" - men det leste du kanskje ikke? Men som sagt, nok er nok. Har fått min del, og har gitt opp. Det er ikke riktig for mitt barn at jeg skal fortsette å bortforklare denne ungens handlinger, og jeg har derfor også bestemt at han ikke får være her mer. Som du sa - "han fortjener bedre en å være hos dere", jaja... hvis du mener det er best for ha å være hjemme uten noen å leke med så..... for vi var de siste som orket å ha han. Anonymous poster hash: 5d326...80e Svaret mitt forsvant? Jeg tenker at barn som oppfører seg slik ikke har kontroll på følelsene sine enda. Selvsagt skal ikke andre akseptere alt mulig fra slike barn, men man bør absolutt avstå fra å omtale disse barna som "barn fra helvete" og lignende. Om ikke annet så fordi det gjør noe med oss selv når vi omtaler andre mennesker så nedlatende og respektløst. Jeg ville ellers spurt barnehagen om bemanningssituasjonen og hva de tenker om voksendekningen i bassenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå