Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hei. Jeg har kobberspiral (hatt i et år). Har hatt ikm man kunne stilt etter klokka. Men nå er jeg 9 dager forsinket, med mindre mens denne ganger var spottingen to dager etter ikm. Noen som har opplevd dette med kobberspiral? Kan ikke huske at det har skjedd før. Eller er jeg bare skikkelig heldig denne gangen? I forhold til at vanligvis blør jeg til den store gullmedaljen. Beklager rotete innlegg. Mobilversjonen her er litt rar å forholde seg til. Takk for svar:-) Anonymous poster hash: 51146...9df
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Ingen? :-). Anonymous poster hash: 51146...9df
Meg og alle gutta Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 jeg har også kobberspiral. hatt den i et år nå. kunne stilt klokka etter min mens også, men denne gangen kom den en uke før den skal så regner med at sånt kan skje de fleste. er ikke noe spesielt som skulle tilsi kluss i min syklus men. du kan jo ta en test hvis du er bekymra for graviditet men tror d er ganske normalt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Tipper det jeg også. Men alle steder jeg har lest står det at "kobberspiral klusser ikke med syklusen". Men kjekt å forhøre seg med andre. Takk for svar=) Anonymous poster hash: 51146...9df
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Jeg ble gravid med kobberspiral! :-( Anonymous poster hash: e8165...43c
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Oj, hvordan gikk det? Jeg begynner å lure... ikke vanskelig å lete etter symptomer når man har vært kvalm siden ikm, og nesten spyr av lukten av te-poser... Anonymous poster hash: 51146...9df
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Oj, hvordan gikk det? Jeg begynner å lure... ikke vanskelig å lete etter symptomer når man har vært kvalm siden ikm, og nesten spyr av lukten av te-poser... Anonymous poster hash: 51146...9df Jeg tok abort :-/ vi har ikke energi eller økonomi til å få nr 4! Hadde håpet at jeg skulle abortere når de tok ut spiralen men spira ville ikke gi slipp - var heldigvis ikke kommet så langt på vei da jeg fant det ut så hjerte hadde ikke begynt å slå da jeg tok abort :-) Anonymous poster hash: e8165...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå