Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Det er 2 år siden jeg opererte magen og nå har jeg så lyst på et barn til.. Men jeg er redd for at det skal bli stygt igjen? Jeg fikk strekkmerker over hele magen med første barn, og når jeg ble operert fjernet de nok hud til at jeg nå bare har strekkmerker nederst ved operasjonsarret. Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 2bf81...dde
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Jeg fikk et barn til etter bukplastikk og det gikk fint. Magen er bare bitte litt slappere enn før graviditeten og ingen nye strekkmerker. Anonymous poster hash: 7c0c4...bbd
Edelweis Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg venter nr 2 etter bukplastikk nå. første var 2 år etter operasjon og det gikk kjempe fint. ble litt mykere magen etterpå, men ikke noe som var ille. vet ikke hvordan det blir nå etter sistemann da, men tror ikke det blir noe problem da jeg ikke har lagt på meg mer enn baby og ikke fått flere strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Ok, så det finnes håp Fikk dere mye strekkmerker med førstemann/andremann? HI Anonymous poster hash: 2bf81...dde
Edelweis Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 fikk mye med førstemann. med andremann fikk jeg bare en forlengelse på det ene. Mageskinnet hadde ikke kunnet trekke seg sammen med alle de kraterne jeg fikk på magen med 1. planen var ikke å få flere etter operasjonen, men så ble det slik likevel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå