Gå til innhold

Aner ikke om d er brennkopper eller vannkopper !

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser jo ut som små blemmer noen av de. De største har kommet skorpe på.

Men så er det kommet noe rundt munnen som er mer gulaktig skorpe på plutselig og ser at d kommer på leppene og inn på tunga sånne rød flekker sår. Som ikke er væske i:

Mens de som er på rumpa og under armene ser mer ut som små kviser.

Mulig å ha begge deler samtidig ?

Gå til legen?

Anonymous poster hash: a8d16...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google... Så finner du masse bilder av de.

Anonymous poster hash: ac1b1...7f4
Skrevet

Høres ut som brennkopper, men siden du har utslag på så forskjellige områder ville jeg dratt til legen.

Anonymous poster hash: feab5...6e3

Skrevet

Får ringe legen imorgen. Må vel ha medisin til brannkopper?

Men siden utslettene er så forskjellige blir jeg veldig usikker på hva d kan være.

Skrevet

Om det blir infeksjon i en vannkopp kan det utvikle seg til brennkopp, så ungen kan faktisk ha begge deler...

Anonymous poster hash: 45ee2...a48
Skrevet

For hun klødde på en rett v siden av munnen så den begynte å blø.

Nå har d kommet noe rødt rett nesten på leppa, like ved og når hun geiper er det et rødt sår på tunga, men ikke sånt sår hun plages med. Spiser alt.

Skrevet

Tantebarnet mitt hadde det sånn som du beskriver. Legen kunne ikke skille mellom koppene, så han sa det var både brennkopper, vannkopper og munn, hånd og fotsyke. Fikk AB-kur og ble fort mye bedre! + kremer da :)

God bedring!

Anonymous poster hash: 64c45...3b2
Skrevet

Høres ut som min gutt, sist uke.. Og han fikk påvist brennkopper, ta deg en tur til legen i morgen.

Skrevet

Brennkopper blir ofte ganske store. Hvis du er i tvil, eller barnet klør, så ta en tur til legen.

Anonymous poster hash: 4ba0d...317

Skrevet

De er ikke så store. Et par store m skorpe på og den m munnen som ser litt gulaktig ut. Fant nettopp en ny vannkopp bak øret, den er væske i.

Skrevet

Ikke så lett å skille de to sykdommene. Men, om det er brennkopper så får du ikke nødvendigvis noe for det. Det gjorde ikke vi da eldste hadde det.

Skrevet

Da holder vi oss hjemme en stund til. Begynte toesdag. Nå var der komt i rumpa og tissen. Selvf sårt:(

Så når vi tror i vi er ferdig kommer d noen nye.

Hvor lenge kommer d nye vannkopper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...