Gå til innhold

Er det lov å bli litt folkesky en uke over termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig glad for at andre bryr seg og er spent på når lille nurket vårt kommer til verden. 

Senest igår var jeg på shopping med barna og koste oss, men i dag når det akkurat er en uke til termin kjenner jeg at jeg bare vil være alene til barnet kommer. Har ikke lyst på besøk og sitter nærmest å biter negler for jeg er redd det skal komme noen. 

Har en veldig nysgjerrig svigerinne som kjører forbi huset vårt ofte for å se om bilen vår er hjemme, så det er kanskje der det helst sitter. 

Er det lov å ha lyst til å bare være alene nå? Sammen med samboeren og barna da selvfølgelig. Har fått dato til igangsetting også, og har helst ikke lyst til at hele verden skal vite det heller. 

Anonymous poster hash: 81a2e...ce3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe helt normalt

Anonymous poster hash: 008d5...2d7
Skrevet

Skjønner deg godt, og det er helt greit!

Anonymous poster hash: fda00...724

Skrevet

Godt å høre ;) Tårene sitter veldig løst! Hehe.. Det å vite datoen vi får møte henne om det ikke skjer før er veldig godt da, og rørende. Men jeg vil nesten gå i hi til den dagen kommer. 

HI

Skrevet

Har det akkurat som deg. Og er fortsatt 3 uker til termin. Vil bare gå i hi, ikke møte noen. Ikke engang min beste venninne vil jeg møte. Trist, men husker jeg var sånn sist og. Det går over.

Anonymous poster hash: 32e6c...82f

Skrevet

2 uker til termin her og jeg har vært sånn en ukes tid jeg også nå! låser døren når barna og mannen har dratt på morgenen og drar ned persiennene! hehe... vil bare være i fred og slappe mest mulig av. ikke forholde meg til noen som vil prate og spørre og grave! :)

Skrevet

Godt det er flere da som føler det samme. Jeg er bare så sliten nå, så det jeg har av overskudd går til barna. Alt er jo bare vondt! Syt og klag ;) 

HI

Skrevet

Helt normalt, jeg var også litt folkesky da termin begynte å nærme seg. Vi ser det i dyreverden også, når det begynner å nærme seg termin trekker gjerne hunndyrene seg unna resten av flokken, er nok et instinkt i oss, hos noen sterkere enn hos andre :) Da jeg endte med å gå på overtid siste gangen var jeg sjeleglad for at det var i romjula med masse selskaper for da ble jeg det motsatte av folkesky, måtte ut og treffe folk bare for å få dagene til å gå og jeg var rastløs :)

Skrevet

Jeg er veldig rastløs, men samtidig ikke lyst til å gå på besøk eller ha besøk. Går heller ut med barna til stranden eller en liten tur der det er lite folk ;) Har heldigvis en snill samboer som har sagt jeg bare kan gå opp og legge meg å hvile dersom det skulle komme besøk. De fleste har vel forståelse for det? 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...