Gå til innhold

30 day shred (ny tråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte opp med trening i morgen og bruker da 30 day shred(trener Jillian Mikaels fra The Biggest Looser) Har trent til den tidligere, men fullførte ikke da.

Jeg er nå skikkelig utrent, men veldig motivert til å komme i gang. Resultatene kommer raskt med denne enkle treningsformen.

Flere som vil henge seg på? For motivasjon sjekk ut denne:

http://www.myfitnesspal.com/topics/show/932106-show-me-ur-30-day-shred-results-d

Denne tråden gav meg tips om å veie meg og å ta mål og bilder før start. Og så måle underveis. (Kun for min egen del da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte, men klarte bare 5 dager før jeg fikk belastningskader i ene kneet og begge anklene. Trente uten sko da, så har store planer om å starte på an igjen med skikkelige sko og kanskje begynne med litt lavere intensitet ;)

Anonymous poster hash: ea17f...edb
Skrevet

Jeg begynte, men klarte bare 5 dager før jeg fikk belastningskader i ene kneet og begge anklene. Trente uten sko da, så har store planer om å starte på an igjen med skikkelige sko og kanskje begynne med litt lavere intensitet ;)Anonymous poster hash: ea17f...edb

Ja, jeg kommer også til å starte rolig selv om jeg får lyst til å gi bånn gass fra start. Jeg kommer også til å ha fast pausedag hver lørdag. Sist gang trente jeg med joggesko iom at det er en del hopp og sprett. :)

Skrevet

Jeg gjennomførte denne tidligere i høst med meget gode resultater :) Jeg målte meg før, underveis og etter: veldig motiverende å se målene krympe inn!

Fortsatte en god stund etter med trening og slanking ved hjelp av shape-up appen, men nå har det sklidd helt ut de siste to ukene :( Må ta meg sammen igjen nå!

Skrevet

Jeg gjennomførte denne tidligere i høst med meget gode resultater :) Jeg målte meg før, underveis og etter: veldig motiverende å se målene krympe inn!

Fortsatte en god stund etter med trening og slanking ved hjelp av shape-up appen, men nå har det sklidd helt ut de siste to ukene :( Må ta meg sammen igjen nå!

Så motiverende å høre at du har gjennomført med gode resultater! Bli med! :)

Skrevet

Man blir litt lei av Jillian etter 30 dager, så orker ikke en ny runde med henne allerede. Men skal tilbake på Elixia denne uken, og skal ta meg sammen når det gjelder mat.

...tror jeg må sette Kenwood'en i boden så jeg ikke blir fristet til å bake flere kaker  :cry3:

Skrevet

Man blir litt lei av Jillian etter 30 dager, så orker ikke en ny runde med henne allerede. Men skal tilbake på Elixia denne uken, og skal ta meg sammen når det gjelder mat.

...tror jeg må sette Kenwood'en i boden så jeg ikke blir fristet til å bake flere kaker  :cry3:

Det skjønner jeg.:) Etter de 30 dagene så skal jeg melde meg inn i et treningssenter like ved. Mannen min ble medlem der for en uke siden.

Jeg har hatt en måned med et godt kosthold så føler jeg er godt i gang der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...