Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Dere som ikke har familie/liten familie, hvordan er det med avlastning og barn? Har dere mulighet for alenetid uten barn? Hva sier barna ang at dere har lite familie/ingen familie?? Anonymous poster hash: 7c167...96a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Har aldri avlastning uten de få timene jeg har barnevakt en kveld eller to, men da er jeg enten på foreldremøter eller noe i forbindelse med studier. Har et nettverk av venner, men de fleste har barn selv så jeg har aldri "barnefri" i en helg eller over en natt så jeg kan sove lenge. Anonymous poster hash: 08334...3d7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg har mulighet, men ønsker det ikke. Barnet er bare to år. Jeg lå på sykehus i to dager, da måtte hun passes... Men får meg ikke til å sende henne på overnatting for min egen forlystelses skyld. Anonymous poster hash: 5ae89...5cd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Har ingen til å passe barna nei. Har et stort nettverk i form av venner, og er aktive og sosiale med andre familier. Barna mangler i henting, vi er stadig på farten og har et rikt liv selv om vi ikke har familie. Barna savner ikke noe de ikke vet hva er. Eneste gangene jeg merker det på kroppen er dager som er forbeholdt familie. Julaften er en sånn dag. Da er det bare oss fire. Ofte første og andre juledag og. Kan bli litt trist, men skjuler det for barna. Anonymous poster hash: ac4fd...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå