Gå til innhold

Hvordan takler deres menn at dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, det hørtes da trist ut.... ikke alle som menn som liker mensen, men det der høres jo helt fobisk ut! Vi har sex under mensen, og jeg blør myye hehe. Sex når jeg var høygravid også, ikke noe problem. Men han har litt vansker under pms-tiden, da er jeg ikke særlig snill å ha med å gjøre;);)

Anonymous poster hash: d0335...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk jeg aldri verken har hørt om eller erfart selv at menn ikke takler en dame pga sånt, annet enn at ikke alle er villige til å ha sex under den perioden ;)

Nå er vi så "heldig" å slippe sånt uansett da etter at jeg begynte på cerazette og ikke har hatt mensen på snart 4 år :P

Men mannen min hadde nok ikke hatt noe i mot en runde i dusjen f.eks om jeg hadde hatt det ennå ;)

Anonymous poster hash: 99352...a74
Skrevet

Hva er det å takle? Han er ikke superhappy for å kjøpe bind/ tamponger ( alt for stort utvalg så må presisere farge :P) ellers er han som vanlig.

Anonymous poster hash: 0a8d9...6b1

Skrevet

Kanskje du rett og sett skal spørre han hva problemet er?!?

Her er det bare litt mindre sex når jeg har mensen, men det er da ikke noe problem? Er snakk om ca5 dager i måneden.

Anonymous poster hash: 05fd3...a6c

Gjest Bjørketreet
Skrevet

What! Haha... Kan du ikke vise han denne tråden? :P

Men, han har ikke et problem med blod? At han er av typen som besvimer av å se blod, eller noe... Så hele tanken på at du blør er skikkelig ille for han?

Selv om det virker jo bare mest som om han er uutholdelig barnslig. Altså, alle som svarer på denne tråden er jo vanlige jenter, ikke ''feminist-kvinner som er stolte over å blø - foreningen!!'' Mensen er ikke vanlig som at mange får det, men vanlig som i at alle får det.

Skrevet

vet ikke om mannen min får med seg om jeg har mensen eller ikke jeg. Det eneste er vel at det ikke blir noe sex i den perioden, men det er jo så få dager at det kan jo uansett hende at det ikke passer med sex disse dagene og da merker ikke mannen det i det hele tatt. Han har et veldig naturlig forhold til det. Ikke akkurat noe vi diskuterer, men hvorfor skulle vi det? jeg har ingen plager i forbindelse med mens, verken før, under eller etter, så alt er som vanlig.

Anonymous poster hash: 1aa32...ee8
Skrevet

Takler og takler, er jo ikke så mye han får gjort med det. Han merker at jeg har mensen ved at jeg sover med truse og nattbukse, ellers sover jeg naken. Nå har jeg vært mensfri i over 4 år, men har nylig had min første blødning etter uttak av spiral, han synes det var uvant at kona hans sov med nattbukse igjen, men klaga ikke. It is what it is.

Skrevet

Tror ikke han vet det en gang... To-tre-dager uten sex er ikke unormalt i en travel hverdag. (Har hormonspiral)

Og hvis han vet det så er det ingen reaksjon på det..

Skrevet

Heter mannen din Edward Cullen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...