Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Min mann takler det meget dårlig! Akkurat som han unngår meg, og synes hele meg er ekkel og ubrukelig hele mensperioden. Han skal bra opp i årene eller lete himmelsk lenge etter en dame uten det, det er jo det mest naturlige som fins. KJenner jeg begynner å bli lei av hele fyren, er jo ikke noe dærlig å gå rundt og føle seg ekkel i en hel uke. Men med en gang alt er over er jeg plutselig gulle god og ha, og det lates som jeg aldri har hatt mensen!Kan forstå at dem synes det er ekkelt, for jeg synes overhode ikke det er noe deilig! Men man må nå gjennom det likevel! Anonymous poster hash: 0a27a...586
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Ekkel?! Det hadde mannen her aldri sagt eller synes. Ok, det blir kanskje ikke så mye fart i sexlivet akkurat da, men det er mest fordi jeg ikke vil. Hadde blitt litt lei meg hvis jeg hadde vært i dine sko, det er jo tross alt helt naturlig. Anonymous poster hash: 37539...229
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Det er akkurat som når jeg er "utilgjengelig" at han vil ha meg enda mer. Så tullingen her i hus er ekstra kåt og må klå ekstra mye rundt da jeg har mensen. Etter mensen er over og han har fått sitt så er det akkurat som om jeg er dritkjedelig igjen Anonymous poster hash: 671cb...0fa
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Herregud, jeg beklager men, jeg og min kjæreste satte bare å lo av hele innlegget her! Hvordan går det ann og "oppføre" seg sånn. Det må jo være et fobi eller noe ? Send han til psykolog? Anonymous poster hash: 5383e...6d3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Han trenger da ikke å "takle" det, det er jo bare sånn det er. Har aldri hørt om voksne menn som har problemer med at ei dame har mensen engang, jeg.. Joda, noen kan sikkert synes det er kjipt å ikke kunne ha sex, men gud bedre, trodde bare det var 14 år gamle gutter som tenker sånn Anonymous poster hash: 5c5eb...9c6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Mannen din er ikke frisk, det er absolutt ikke normalt å reagere sånn. Har han opplevd ett eller annet i barndommen? Anonymous poster hash: f55f5...99b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #7 Skrevet 17. november 2013 Mannen min er "glad" han, for da får han noen dagers pause fra sex maset mitt Din virker jo ikke helt god! Anonymous poster hash: bbc7e...39a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #8 Skrevet 17. november 2013 Takler det? Hehe.. Vel, han takler det vel forsåvidt bedre enn jeg gjør. Jeghater mensen og syns det hele er fryktelig ekkelt. Han merker jeg ikke noen forskjell på. Tror ikke han vet når jeg har mensen en gang. Med mindre han prøver seg akkurat da. Er jo gjerne bare snakk om 4 dager i mnd, så oftest tror jeg han ikke legger merke til det en gang. Anonymous poster hash: dbddf...955
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #9 Skrevet 17. november 2013 Mannen bryr seg ikke. Men nå er eneste at jeg blir ekstremt kosete dagen før, så får kommentaren at jeg får mensen snart. Men utover det så er det ikke noe. Får ikke humørsvingninger som enkelte andre får og fungerer som normalt. Hadde jeg vært som eldste her i huset, så skjønner jeg menn skygger banen. Så sur og grinete, klager og tyter konstant når hun har mensen. Gubben gir seg ende over. Anonymous poster hash: 7bf0d...dd4
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Er det noe å takle? Anonymous poster hash: bd4e2...629
Musemora Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Her sørger hormonspiralen for at mensen aldri kommer på besøk lenger. Genial løsning for alle involverte.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Høres unormalt ut? Er han norsk? Det er jo noen religioner/ kulturer som anser kvinner som urene når de har mens, Men en vanlig norsk mann? Veldig sært..... Anonymous poster hash: 1f911...088
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Takler? Merker absolutt ingen endring på mannen når jeg har mensen. Har veldig korte perioder, så kanskje 3-4 dager uten sex klarer han seg fint med. Han har ikke helt oversikt heller, aldri tema. Mannen din hørtes helt merkelig ut.. Stakkars deg :/ Anonymous poster hash: b522f...4b3
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Takle? Her er alt som vanlig ved mensen med unntak av litt ekstra vasking før og etter sex;-) Hvis jeg er litt ekstra hormonell så er han ekstra god med meg.. Anonymous poster hash: 96aab...03a
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 I alle dager. Her blir jeg som vanlig behandlet som en prinsesse. Han spør litt ekstra om jeg har vondt, ubehag, om han skal hente smertestillende, stryke på meg etc. Anonymous poster hash: ab7fb...44f
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Min takler det med å kjøpe sjokolade til meg. Det er jo ingenting å måtte takle egentlig. Det må jo være noe rart med din mann.. Det er jo ikke normalt å oppføre seg slik... Vet han egentlig hva mensen er, og hvorfor man får den? Kanskje han ikke helt vet hva det er, og derfor reagerer slik.... Anonymous poster hash: c7c34...252
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 http://m.youtube.com/watch?v=wrt-nG-OhgY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dwrt-nG-OhgY Anonymous poster hash: a9bcd...567
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 Er han muslim? I mange muslimske samfunn gjemmes jo kvinnene vekk når de har mens, som urene og skitne. Kan jo være en sånn tilværet greie. Anonymous poster hash: 5f608...cb0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #19 Skrevet 17. november 2013 Ha, ha, han er like "på" som alltid, og går bare og venter på at det verste skal gi seg så det blir noe på han igjen;-) Anonymous poster hash: b0cec...534
♥Nemi♥ Skrevet 17. november 2013 #20 Skrevet 17. november 2013 Min man må takle det, da jeg har menssmerter som er veldig kraftige. Han er en superhelt den uka, retten og sletten :-) Men han har jo da mer lyst på meg også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #21 Skrevet 17. november 2013 Han kunne ikke brydd seg mindre. Får meg selv om jeg har mensen hvis jeg vil! Selvfølgelig har de lett for å bli i dusjen hvis tante rød er på besøk da Anonymous poster hash: 5b8fc...891
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #22 Skrevet 17. november 2013 Min holder seg kun unna sex med meg når det er en baby på besøk som er over 7-8 månder ( altså baby i magen) , ellers så driter han i om jeg har mensen.. for første gang jeg og han lå sammen fikk jeg mensen første gangen men ingen av oss merket det før do besøket etterpå.. Anonymous poster hash: 5a516...c39
Kanutten83 Skrevet 17. november 2013 #23 Skrevet 17. november 2013 Min får ikke alltid med seg at jeg har mensen med mindre han prøver seg, sex når jeg har mensen er uaktuelt for meg. Ellers er mensen noe han bryr seg mindre om, det er helt naturlig og ikke noe vi kan unngå
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #24 Skrevet 17. november 2013 Er han muslim? I mange muslimske samfunn gjemmes jo kvinnene vekk når de har mens, som urene og skitne. Kan jo være en sånn tilværet greie. Anonymous poster hash: 5f608...cb0 Nei, han er 110% norsk. Vet egentlig ikke hva problemet er, men det er bare så rart og ubehagelig at han skal oppføre seg på en så snodig måte de dagene. Ellers er han super på alle måter, men for min del kunne han reist dit peppern gror når jeg har mitt månedtlige. Pleier ikke å ha noe smerter eller være ekstremt hormonell, slike reaksjoner har jeg gjerne midt imellom to mensperioder. Da er han super med meg, så jeg blir bare ikke klok! Hi Anonymous poster hash: 0a27a...586
juniprins2014 Skrevet 17. november 2013 #25 Skrevet 17. november 2013 ehm, dette virker jo ikke normalt engang.. dette er jo noe som er helt naturlig og vanlig.. mannen min bryr seg ikke om jeg har mensen, han kommer nå og gir meg klemmer og susser og kjøper inn sjokolade.. kjenner jeg er svært heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå