Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #1 Skrevet 17. november 2013 Hvor lenge har du og mannen vert sammen? Hvor ofte har dere sex (evt når begynte det dabbe av?) Hvor gamle er dere? Vi har mye sex, men aldri tid til å være kjærester pga vi er i et mine dine (snart) våre barn forhold. Og fra dag en har det every barn inni bilde fra begge hold, som gjør det litt mer komplisert. Jeg er redd hvis sexen ryker ryker forholdet og (bare en tanke jeg har tenkt men). Er 7 år mellom oss. Anonymous poster hash: 13fd6...b14
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. november 2013 #2 Skrevet 17. november 2013 Vi har kjent hverandre i 12 år. Ble sammen for 12 år siden, men var fra hverandre et par år inni der. Vi er nå gift og har 2 barn. Vi er begge i begynnelsen av 30 åra. Mannen pendler så det blir jo ofte når han er hjemme og sjelden når han er på jobb. Det hender jeg reiser til han for at vi vil ha oss Om han er hjemme lenge så har vi sex flere ganger i uka, ofte hver dag. Vi er begge veldig glad i sex så det har ikke dabbet av her
Dini Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Jeg og samboeren min har vært sammen i litt over 3 år. Vi har sex mellom en til to ganger i uka, begynte å dabbe av da jeg var gravid med første (etter 6 mnd sammen) og nå er nr 2 bare 9 dager gammel. Så vårt sexliv er ikke målbart for øyeblikket Regner med vi kanskje får litt mer lyst når minsten sover greit om natta, og vi er kommet tilbake i en god rutine igjen 23 og 29 år gamle, 6 år mellom
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #4 Skrevet 17. november 2013 Hvor lenge har du og mannen vert sammen? Hvor ofte har dere sex (evt når begynte det dabbe av?) Hvor gamle er dere? Vi har mye sex, men aldri tid til å være kjærester pga vi er i et mine dine (snart) våre barn forhold. Og fra dag en har det every barn inni bilde fra begge hold, som gjør det litt mer komplisert. Jeg er redd hvis sexen ryker ryker forholdet og (bare en tanke jeg har tenkt men). Er 7 år mellom oss. Anonymous poster hash: 13fd6...b14 Vi har vert sammen snart i 11 år (elskere 2 år før det) Jeg er 36 år han er 8 år eldre. Sexen varierer veldig. Nå for tiden er jeg glad og jeg får 1 til 2 ganger i uken. Dabbet av etter nummer 3. Anonymous poster hash: 7a3b8...c5d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #5 Skrevet 17. november 2013 Vi har vært sammen i åtte år, foreldre i seks og et halvt. Vi har travle liv og lite overskudd og lite sex. Kanskje et par ganger pr mnd. I perioder kan det gå to-tre mnd i mellom. Det begynte å dabbe av da jeg ble gravid. Vi har et supert forhold, elsker hverandre og er verdens beste venner. Tror ikke vi kunne klart oss uten hverandre og tilbringer all fritid sammen. For oss er forholdet basert på andre ting enn sex. Mange av vennene mine har lite forståelse for at vi kan være lykkelige sammen med dette, men.... Anonymous poster hash: a9b58...eca
Anonym bruker Skrevet 17. november 2013 #6 Skrevet 17. november 2013 Vi har vært sammen i fire, snart fem år. Er 24 og 29 år. Da vi ble sammen hadde vi sex minst en gang om dagen og det hadde vi frem til jeg var tre måneder på vei. Altså ni måneder inn i forholdet. Har vært labert under begge graviditeter generelt og litt i perioder inni mellom. Etter at barn nummer to ble født har det dabbet enda mer av. Mye fordi jeg ikke har lyst. Vet ikke hvorfor, men tror det bunner i mange ting generelt i forholdet. Syns mannen er dårlig til å bidra i hverdagen og at alt ansvar til enhver til faller på meg. Orker ikke bry meg om han, han er nesten som enda et barn i hus... Anonymous poster hash: 548d7...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå