Gå til innhold

For dere med dårlig råd.. JULEGAVER

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://gavekort.tanumbokklubber.no/start

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/innmeldingskampanje.do

Jeg har nettopp meldt meg inn i begge klubbene, og kjøpt masse julegaver uten å bruke ett øre! :)

(meldte mannen inn i en hos tanum også..)

Kjøpte barnebøker til fadderbarna mine, hobbybøker til tanter og mor/svigermor og interiørartikler til resten :)

Julegaver til 13 stk unnagjort uten å bruke 1 kr! :)

Eneste man må huske på er å avbestille hovedboken, hos tanum får man mail når det er ny hovedbok, og hos bokklubben har jeg lagt inn så jeg får varsel på sms (kostet 5 kr per varsel).

Ellers er det ingen kjøpeplikt :)

Anonymous poster hash: 53481...84e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen hundre koster det, for du må betale porto.

Blir en 300 ca.

Rett skal være rett.

Anonymous poster hash: fea37...bda

Skrevet

Ja beklager, d tenkte jeg faktisk ikke på.. Porto var vel 129 på TANUM siden og

159 i den andre.. :-)

HI

Skrevet

Det gjør jeg også. Andre året nå. Bokklubben, altså. Flotte gaver for få penger. Fra bokklubben har det også kommet et par-tre gavekort på 50kr, så det lønner seg å sjekke nyhetsbrevene. 50kr rekker fint til en barnebok, når de har fri frakt. :)

Skrevet

Og du trenger ikke dyre smsvarsel. Bokklubben sender også mail. :)

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke helt klarer å bestemme meg, ser jeg. Jeg vil være med i både hobbyklubb, barneklubb og bestselger :P

Skrevet

Bokklubben har en egen app også. Der er det kjempelett å avbestille.

Anonymous poster hash: 0e707...64a

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke helt klarer å bestemme meg, ser jeg. Jeg vil være med i både hobbyklubb, barneklubb og bestselger :P

Du kan jo melde deg inn i alle bokklubbene, men får neppe mer enn ett gavekort.

Tanum - jeg finner ingenting av interesse, bortsett fra bøkene!

Anonymous poster hash: 363f3...758

Skrevet

Du står fritt til å handle fra alle kategorier. Hva du melder deg på handler sånn sett kun om hvilken hovedbok du skal få tilbud om på mail. Utenom det står du fritt til å handle hva som helst. :)

Skrevet

Herlig! Dårlig utvalg på andre ting enn bøker på Tanum, men kan ikke forvente så altfor mye når det er så godt som gratis. :P

Finnes det flere sånne eller?? :D

Anonymous poster hash: e7f14...f8f
Skrevet

jeg synes det er så vanskelig å gjøre det sånn jeg, da er det jo ikke mulighet for å bytte gavene? hvis de har bøkene fra før eller de ikke faller i smak. 

Anonymous poster hash: 08671...151
Skrevet

Veldig godt tips! Leit at mange må ta opp kredittgjeld for å kjøpe julegaver, som de må betale ned på hele året etter. Man får kjøpe etter den evnen man har :)

Skrevet

jeg synes det er så vanskelig å gjøre det sånn jeg, da er det jo ikke mulighet for å bytte gavene? hvis de har bøkene fra før eller de ikke faller i smak.

Da kan man jo nesten bare gi gavekort, eller gaver med byttelapp, fra butikker som er i mottagers by. Jeg gir gaver jeg virkelig tror folk vil sette pris på. Får jeg dem på veldig billig vis er det absolutt et pluss. Skulle de ikke like gaven er det synd for dem. Har de gaven fra før får de selge den, bytte den med noen andre, eller gi den bort. Kan ikke ta sånne hensyn. De aller fleste jeg kjenner bytter ikke gaver. I familien min ses det på som ufint å bytte hvis det ikke er helt nødvendig.

Skrevet

Tusen takk for tips, 4 julegaver er nå i boks av den nette sum på 129,- i frakt :)

Anonymous poster hash: 9b8ed...166
Skrevet

av ekstra ting har jeg kjøpt:

2 mariskåler til fetter med dame

2 mugtail lyslykter til fetter med dame

1 gjestal ullpledd til tante og onkel

ryggsekk og steketermometer til pappa (begge deler ønsket)

heklenåler til tante

hobbybok om strikking til tante

bok om thai mt til tante og onkel som ofte reiser til thailand

bok om babystrikk til den kommende bestemoren

bagasjevekt til tante og onkel

også noen barnebøker som blir "ekstragaver" til tantebarn osv :)

HI

Skrevet

her i familien så pleier vi å bytte gaver med hverandre, eller rett og slett gi de videre til hverandre dersom man får noe man har allerede eller som man ikke får bruk for.. :)

Så på julaften er det gjerne noen ekstra gaver som bytter hender :)

HI

Skrevet

Lønner det seg å bli medlem i disse bokklubbene igjennom tanumbokklubber å få de 1500 kr i gavekort? Eller lønne det seg mer å bli medlem i enkelte f.eks få en kjøkkenmaskin som velkomsgave i en eller annen random klubb der inne? Kan noe forklare meg hvordan i det hele tatt fungerer der inne? Jeg er ikke blitt så mye klokere på dette der inne :P

Gjest Østfold-80
Skrevet

Fretex kan man jo kjøpe billige julegaver. Bøker,leker,klær etc.

Skrevet

Fikk dere som har prøvd tanum en bekreftelsesmail med en gang? Meldte meg inn for en time siden, og like etter restartet nettleseren. Ingen mail mottatt og jeg kommer ikke inn på gavekortet igjen.

Anonymous poster hash: 18ebe...cdd

Skrevet

Fikk dere som har prøvd tanum en bekreftelsesmail med en gang? Meldte meg inn for en time siden, og like etter restartet nettleseren. Ingen mail mottatt og jeg kommer ikke inn på gavekortet igjen.

Jeg kom i skade for å lukke siden da jeg hadde registrert meg og skulle begynne å bruke gavekortet. Viste seg at registreringen ikke er fullført før du har brukt gavekortet, så jeg måtte registrere meg på nytt.

Skrevet

Jeg kom i skade for å lukke siden da jeg hadde registrert meg og skulle begynne å bruke gavekortet. Viste seg at registreringen ikke er fullført før du har brukt gavekortet, så jeg måtte registrere meg på nytt.

Takk. Da må jeg også det.

Skrevet

Gå å jobb eller noe å fattigluser.

Anonymous poster hash: 3cd54...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...