Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Hvordan var det når dere ble sammen med han? Ble dere sammen fordi det var praktisk? Var dere forelsket? Jeg lurer oppriktig fordi jeg snart gir opp å bli forelsket, det virker ikke som det finnes noen for meg. Samtidig så kjenner jeg jo flere som det hadde vært "praktisk" for meg å bli sammen med... Men har liksom ikke lyst å ta til takke med det heller. Er det vanlig å bare ta til takke? Anonymous poster hash: 59921...19d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #2 Skrevet 16. november 2013 Mannen min ga meg sommerfugler i magen. Ikke fordi han var kjekk, men på grunn av hele han. Personligheten og måten han så på meg på. Anonymous poster hash: 87e87...2d0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Jeg ble stupforelsket! Jeg viste i hele meg at dette var mannen min har aldri falt for klassisk pene, for meg er han verdens kjekkeste. Anonymous poster hash: 8a8ec...17a
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Min mann er ikke det jeg vil kalle kjekk, jeg vet om svært mange menn som har et flottere utseende, men personligheten hans vil jeg ikke unnvære. Anonymous poster hash: 2e9a1...498
valkyrien Skrevet 16. november 2013 #5 Skrevet 16. november 2013 Jeg tok til takke med eksene mine, dårlig plan... Så traff jeg mannen min, og han er kjekk i mine øyne, selv om han ikke er alle andres cup of tea
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #6 Skrevet 16. november 2013 Ikke kjekk men jeg synes han er sååå søt :-p Han har verdens fineste øyne og den beste jeg noen gang kommer til å møte! Anonymous poster hash: 0701b...fca
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #7 Skrevet 16. november 2013 Ok. Så da har dere fått sommerfugler av andre grunner da Takk, det var det jeg lurte på. Synes det blir så kunstig om det kun er det praktiske, liksom. hi Anonymous poster hash: 59921...19d
Frøken Ubesluttsom Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Jeg falt for han og blei forelsket i han, og selv om andre kanskje ikke syns han er kjekk syns jeg det. Og hans personlighet og hans væremåte og verdier passer så godt til meg. Vi passer så godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Når jeg ble kjent med mannen min så var jeg veldig skeptisk, både fordi han ikke var den "typen" jeg vanligvis falt for utseendemessig og også fordi han var veldig ulik meg i personlighet. Men av flere grunner valgte jeg å se det an litt fordi jeg synes han var veldig snill, omtenksom og seriøs. Og jeg savnet en sånn person, samtidig som at jeg hadde innsett at jeg heller ville finne meg en stabil mann som kunne gi meg det jeg trengte framfor kun å gå etter utseende som jeg gjorde tidligere Ettersom tiden gikk synes jeg han ble mer kjekk og ble forelsket Anonymous poster hash: 11d0e...477
Anonym bruker Skrevet 16. november 2013 #10 Skrevet 16. november 2013 Jeg var vilt forelska og syntes han var såååå -ja, ikke typisk pen, men veldig sexy i mine øyne! Min bestevenninne syntes han var skikkelig stygg og sa det faktisk rett ut til meg, da jeg ikke ga opp den tåpelige crush-en på denne styggingen (hennes syn på saken). Jeg har aldri likt fløtepus-pene menn. Heller ikke slike som er veldig opptatt av utseende, kler seg stilig og veloverveid, styler håret osv osv. Min kjære "stygging" er veldig maskulin, litt rufsete, markert ansikt, sterk som en bjørn, kler seg som en krysning av en håndtverker og en villmarkens sønn. Samtidig har han mange skikkelig myke sider som er en herlig kontrast til resten av personligheten hans. Anonymous poster hash: a2a22...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå