Gå til innhold

Nå synes jeg at Hilde kan roe seg litt snart.

Anbefalte innlegg

Gjest vinterbrud
Skrevet

Og ja jeg snakker om stormen.I går var det veldig mye nedbør her, i dag har det blåst storm.

Hvordan blåser det hos dere? I stua mi nå er det rene blomsterbutikken,etter at jeg ryddet verandaen for endel av plantene mine.

Nå høres det nesten ut som om stormen har tatt seg opp igjen,og jeg innrømmer at jeg er redd.Heldigvis blir det ikke orkan her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rister godt i husa nå, ja!

Glad jeg bor et solid stykke unna kysten, slipper unna med en "liten storm", som det så pent sto i trønderavisa. Hustri vêr, må æ sei :)

Skrevet

Tenker du på hun Hilde som holdet på her inne? Husker ikke nicket hennes-

Anonymous poster hash: 42b88...c40
Skrevet

Bor helt ved kysten i Trøndelag, og må si at jeg synes Hilde er litt oppskrytt. Har opplevd mye verre vær enn henne mange ganger. Koser oss inne med tente lys, film og god mat. Hører litt av vinden innimellom, men overraskende lite egentlig.

Anonymous poster hash: 5ed65...3bc
Skrevet

Bor på helgelandskysten, og det blåser godt rundt veggene. Har heldigvis ikke mistet strøm enda, men det blinker I lysene til tider.

Anonymous poster hash: 978a7...6b4
Skrevet

Har roet seg mye her nå og strømmen er tilbake :-) dårlig med film uten strøm. Men fint å bli tvunget til å prate litt og. :-)

Skrevet

Synes uvær er utrolig koselig! Spesielt om det lyner og lyset går, da har jeg det topp :-D

Skrevet

Jeg bor i Nord-Trøndelag der det visstnok er veldig ille nå? Men vi merker knapt vestavinden rundt huset vårt, så det er ikke noe problem. Jeg kan høre brølet av vinden på alle kanter rundt oss, da.

Så vi holder oss inne i kveld, og har tent lys i tilfelle strømmen går.

Anonymous poster hash: e6357...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...