Gå til innhold

Strømmen, Lillestrøm, Løten lys...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg låner gjerne litt! 

Hilde for forbi og tok i farten med seg strømmen. Eller for å si det rett, hun er her fortsatt, og hyler rundt husveggene. Og snøen har forsvunnet på magisk vis, mens tunge skyer skjuler fullmånen som strålte så fint tidligere i kveld. Hvis man vil se svart, så er det bare å komme hit.  

Heldigvis har hun latt mobilmastene så i fred. Enn så lenge. Og jeg rakk å koke tevann og ha på termos. Det er noe å være takknemlig for! Stearinlys har jeg også. Og restepizza nok til et fotballag. Så vi skal nok overleve!

Dette lukter som starten på The Julekalender: Det var en mørk og stormfull aften.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold godt fast og sov godt! Her blåser det også, men vi har strøm:-) Og noe inni svarteste granskævven mye vann...

Skrevet

Oj, ja Hilde er ingen beskjeden dame! Tenker på dere!

Skrevet

Eller som jeg hørte nevnt etter dagmar: akkurat som kona, våt og vill når hun kom, og når hun dro tok hun med seg hus og bil...

Skrevet (endret)

Jeg tror Hilde fikk litt kvaler, for strømmen kom faktisk tilbake. 

Men det knaker i husveggene og hyler i vindusgluggene. Føler meg plutselig veldig liten, og er fryktelig glad jeg ikke bor på trøndelagskysten, der jeg drømte om å ha hus i sommer. Nei takke seg til innland og skau!

Og ikke minst takk for en gutt som har sovehjerte han har arvet etter noen helt andre enn foreldrene sine. Han sover som en stein gjennom alt vi har vært borti så lang, inkludert brannvarsleren, og nå furien utenfor. 

Endret av mama foodie
Skrevet

Håper dere holder føtter og hus tørre, Amandine! 

Skrevet

Nå er jeg veldig glad for at jeg er "klimaflyktning" på østlandet..... følger med på adressa.no på ville tilstander i bartebyen. Har besøk av mamma, værnes er stengt og hun skal dra i morgen formiddag, hun er klar for hjemmekontor i Oslo på mandag. 

Håper strømmen og husveggene holder seg på plass mama foodie og andre som har med Hilde å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...