Gå til innhold

Leter og leter og leter etter denne innstillingen på min Note 2:

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden testet jeg ut noen nye innstillinger men finne det ikke igjen nå.

Pennen tegner og flytter på siden, scroller den opp og ned, selv om den holdes en cm over skjermen. Jeg hater det, er jo umulig å gjøre noe som helst. Hvor fjerner jeg denne funksjonen?

Anonymous poster hash: fe81f...22c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innstillinger. Skjerm. Penn. Også ser du det :)

Skrevet

Innstillinger. Skjerm. Penn. Også ser du det :)

Nå føler meg meg fullstendig dum, men det er ikke noe innstllinger for pennen når jeg går inn på skjerm i innstillinger :(

Skrevet

Sorry.

Du går på innstillinger, så blar du deg langt ned til det står "S pen" . Derfra blar du til det står "luftvisning" -denne står på hos deg. Dra den mot venstre så skrus den av! :D

Skrevet

Sorry.

Du går på innstillinger, så blar du deg langt ned til det står "S pen" . Derfra blar du til det står "luftvisning" -denne står på hos deg. Dra den mot venstre så skrus den av! :D

Hadde det inderlig vært så lett.

Luftvisning er av men jeg kan alikevel veive pennen over skjermen som en tryllestav og siden hopper rundt i samme rettning.

Husker det sto noe på denne funksjonen om å bevege seg raskt opp og ned på sider bare ved å holde pennen i luften over.........

Skrevet

åå :( Sorry, da vet jeg ikke ;(

Skrevet

åå :( Sorry, da vet jeg ikke ;(

Neeeeei, jeg som ante et håp og at du ble min reddende engel.

Nå har jeg iallfall lært å ikke gjøre om på innstillinger jeg egentlig er fornøyd med.

Skrevet

Kan ikke skjønne at det kan være noe ant enn luftvisning...finner jo ingen andre instillinger på den pennen :(

Skal forsøke litt til!

Skrevet

Det er Samsung galaxy Note ||  du har? :) 

Skrevet

Det er Samsung galaxy Note ||  du har? :)

Det er det.

Skrevet

Men nå har jeg googlet og søkt og lett i all evighet for deg. Er du 100% sikker på at det ikle er luftvisning? Når min luftvisning står på så flakser sidene vegg i mellom osv.

Skrevet

Men nå har jeg googlet og søkt og lett i all evighet for deg. Er du 100% sikker på at det ikle er luftvisning? Når min luftvisning står på så flakser sidene vegg i mellom osv.

Da har jeg ENDELIG funnet hvor feilen lå.

Og takk for all hjelp, du har vært super.

Feilen var så utrolig som at pennen var ødelagt, ha ha. Den hadde hengt seg opp og gått bananas.

Hvordan aner jeg ikke, men testet med en ny penn og da var alt iorden........etter at jeg hadde slått av luftvisningen. For der hadde du helt rett.

Skrevet

Da har jeg ENDELIG funnet hvor feilen lå.

Og takk for all hjelp, du har vært super.

Feilen var så utrolig som at pennen var ødelagt, ha ha. Den hadde hengt seg opp og gått bananas.

Hvordan aner jeg ikke, men testet med en ny penn og da var alt iorden........etter at jeg hadde slått av luftvisningen. For der hadde du helt rett.

Hahaha herreguuud så irriterende det var! Jeg fikk helt oppheng og skjønte ikke om du enten var rar eller ikke hadde den telefonen. haha , sorry at jeg i et fortvilet øyeblikk tvilte på deg! :D

Godt det ordnet seg! -så slipper vi begge å tenke på det noe mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...